سردار غیب پرور در زاهدان:

جوانان ما باید هوشیار باشند فضای مجازی قتلگاه جوانان ماست

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت:جوانان ما باید هوشیار باشند فضای مجازی قتلگاه جوانان ماست، مردم سیستان و بلوچستان، شلمچه، فلسطین و یمن انسان‌های پاک نهادی هستند که برای دفاع از دین تمام وقت قیام کردند.
کد خبر: ۹۵۱۴۸۵۷
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) در مراسم رژه مشترک نیروهای نمونه  مسلح، بسیجی، نظامی و انتظامی استان که به مناسبت سالروز گرامیداشت آزادسازی و فتح خرمشهر در ستاد سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: خداوند را شاکریم که توانستیم خدمت مردم عزیز استان و سیستان استان سیستان و بلوچستان برسییم و عرض ادبی داشته باشیم خدمت مرزداران غیور و سرفراز میهن اسلامی، عرض ادب و احترام دارم به محضر خانواده معظم شهدا ایثارگران و همه شما مسئولین عزیز استان که امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد حضور دارند.

وی با تبریک این روز مهم و ارزشمند، افزود: یقینا جوانان حاضر در جلسه که اکثریت را تشکیل میدهند،خرمشهر را بیاد ندارند و آن دوران را درک و لمس نکرده اند، جوانان بدانید، هر ملتی بدون استثنا وقتی به تاریخ کشور خود نگاه میکند در تاریخ کشورش هم تلخ کامی و هم شیرینی را مشاهده می کند، ما هنوز که هنوز است وقتی قرارداد ترکمنچای به گوشمان می رسد کام مان تلخ میشود و بخود میگوییم، چرا نتوانستیم کشورمان را حفظ کنیم .

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) افزود: انقلاب اسلامی واقعه بزرگی در طول تاریخ ایران اسلامی است، هر وقت می خواهیم به تاریخ انقلاب اسلامی نگاه کنیم آن را به عنوان یک نقطه نورانی و مبارک یاد میکنیم .

سردار غیب پرور با اشاره به این مطلب که انقلاب اسلامی از روز اول مورد هجمه قرار گرفته است و هنوز هم هجمه دشمنان ما ادامه دارد، بیان کرد: دشمنان می‌خواهند که آثاری از انقلاب اسلامی نباشد، قرار است این انقلاب زمینه‌سازی باشد زمینه ساز کسی باشد که ۱۲۴۰۰۰ پیغمبر به شهادت آمدن آن بشارت داده اند.

این مسئول تصریح کرد: جوانان ما باید هوشیار باشند فضای مجازی قتلگاه جوانان ماست، مردم سیستان و بلوچستان، شلمچه، فلسطین و یمن انسان‌های پاک نهادی هستند که برای دفاع از دین تمام وقت قیام کردند.


غیب پرور تصریح کرد: جوانان ما با پوست و گوشت و جانشان به میدان آمدن خرمشهر نقطه عطف است به خرمشهر عنوان یک جغرافیا نمیباشد خرمشهر از آن جهت محبوب و مبارک است که تجلی همه خوبی های یک ملت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار