خبرهای داغ:
نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز در مرحله اجرا

آغاز بهره برداری و فعالیت اتوبوسهای نو در خطوط اتوبوسرانی تبریز

تبریز- با ورود شش دستگاه از اتوبوس های نو تازه خریداری شده به خطوط خدمت رسان، روند نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز در سالجاری شروع شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۵۷۵
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکیدات شهردار کلانشهر تبریز در خصوص تسریع در راه اندازی اتوبوس های نو و رفع مشکل کمبود اتوبوس در خطوط و با اتمام تدریجی مراحل جذب راننده، شش دستگاه اتوبوس نو تازه خریداری شده وارد خطوط مشکلدار و نیازمند اتوبوس شدند.
پرویز عباس نژاد افزود: این شش دستگاه اتوبوس در خطوط دارای کمبود اتوبوس در دو مسیر از پایانه شهید مطهری شامل سه دستگاه به مسیر 131 شهید قره باغی و  سه دستگاه نیز به مسیر 117 شهید مفتح اضافه و فعالیت خود را آغاز کردند.
عباس نژاد ادامه داد: با اتمام مراحل جذب و بکارگیری راننده، بتدریج اتوبوس های جدید به خطوطی که با کمبود اتوبوس مواجه بوده و یا ناوگان آنها فرسوده بوده و دارای زمان انتظار بالا می باشند جایگزین و تزریق خواهند شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ضمن قدردانی از نگاه ویژه و اهتمام و حمایت همه جانبه اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز در خصوص نوسازی ناوگان و خرید اتوبوسهای جدید برای ناوگان اتوبوسرانی درونشهری تبریز گفت: با توجه به خرید و تحویل اتوبوس های نو و اتمام تدریجی مراحل جذب و بکارگیری 100 نفر راننده، اتوبوس های جدید به مرور به مسیرهای نیازمند اتوبوس اضافه خواهند شد که با انجام این مهم شاهد تحول کمی و کیفی محسوس در خدمات رسانی اتوبوسرانی تبریز خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار