شرکت ۴ هزار و ۵۰۰ کودک در پنجمین جشنواره فرهنگی غنچه‌های امید خراسان رضوی

دبیر پنجمین جشنواره فرهنگی غنچه‌های امید خراسان رضوی گفت: ۴۵۰۰ نفر از کودکان و نونهالان زیر هفت سال استان در این جشنواره در بخش های کودک، مربی، خانواده و مادر و کودک شرکت کردند که در آیینی از برترین ها تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۳۰۱
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی  از مشهد؛ وجیهه رفایی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهارکرد: ۴۵۰۰ نفر از کودکان و نونهالان زیر هفت سال استان در پنجمین جشنواره فرهنگی غنچه‌های امید خراسان رضوی شرکت کرده اند و این مهم در بخش های کودک، مربی، خانواده و مادر و کودک از دی ماه پارسال آغاز شد.

وی ادامه داد: قالبهای بخش کودک، حفظ آیات قرآن، دکلمه، نقالی، سرود، قالبهای بخش مربی، کاردستی و خلاقیت در تدریس، و قالب بخش مادر و کودک، قصه‌گویی و در بخش خانواده کاردستی برگزار شد.

دبیر پنجمین جشنواره فرهنگی غنچه های امید خراسان رضوی اظهار داشت: شناسایی استعدادهای کودکان و توانمندسازی آنها در بخشهای مختلف از جمله اهداف این جشنواره است.

رفایی بیان کرد: قرارگاه اجتماعی و امنیتی شهید برونسی، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان، بسیج جامعه زنان، مرکز آفرینشهای هنری آستان قدس و مرکز قرآن کریم این آستان مقدس از جمله نهادهایی هستند که در برگزاری این جشنواره مشارکت کردند.
شرکت ۴ هزار و ۵۰۰ کودک در پنجمین جشنواره فرهنگی غنچه‌های امید خراسان رضوی

وی ادامه داد: آیین تجلیل از برترینهای جشنواره در مجتمع فرهنگی آیه‌های مشهد برگزار شد.

حدود یکهزار و ۳۰۰ باب مهدکودک در سطح خراسان رضوی فعالیت دارند. افزون بر ۷۰ هزار کودک در این مهدها زیر پوشش آموزشهای تربیتی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار