جانشین فرمانده سپاه میانه:

ایران به برکت امام رضا(ع) و خواهرش، ام القرای جهان اسلام است

تبریز- جانشین فرمانده سپاه میانه در آیین گرامیداشت میلاد حضرت معصومه(س) در جمع خواهران بسیجی، گفت: کشور ما به برکت وجود امام رضا علیه السلام و خواهرش، ام القرای جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۵۱۳۷۹۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف روحی بر الگوگیری و توسل به معصومین علیهم السلام برای مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، توصیه کرد و متذکر شد: لازمه تشخیص حق از باطل، ولایت مداری است و شناخت ولایت، ما را از سردرگمی در شناخت مسیر صحیح، مصون می دارد.

   وی با بیان اینکه دشمن در پی ناکارآمد نشان دادن و ناتوان جلوه دادن انقلاب از ادامه مسیر است، یادآور شد: مهم‌ترین سلاح برای مقابله با دشمن، عمل به فرامین رهبری در گام دوم انقلاب است که به عنوان آزادراهی در پیش روی آینده انقلاب اسلامی، برای آحاد ملت از خانم خانه دار گرفته تا تصمیم گیرندگان کلان کشوری، تکالیفی مشخص شده است.

   روحی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نحوه شهادت شهید الداغی، از ایشان به عنوان نمونه یک انسان غیور یاد کرد و اظهار داشت: بصیرت، اخلاص، و عمل بهنگام و به اندازه، خصوصیات شاخص امثال شهید الداغی است.

   وی افزود: بالای هر خیری، خیری دیگر است مگر شهادت که بالاتر از آن، مقامی نیست و کسی که با اخلاص، قدم در راه شهادت می گذارد، ضربات چاقو یا مرگ نمی تواند مانع از حرکت او در مسیر هدفش گردد.

   جانشین فرمانده سپاه میانه با تاکید بر لزوم تبدیل یادواره ها به راهواره ها، پیوند جوانان و نوجوانان با مساجد را نتیجه تبدیل یادواره به راهواره دانست.

   آیین گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و یادواره شهید الداغی با شرکت صدها نفر از بسیجیان حوزه های فاطمه الزهرا سلام الله علیها و باقرالعلوم در حسینیه رزمندگان اسلام میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار