تجلیل از مقام آوران حوزه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه امامت تبریز در مسابقات رزمی آذربایجان شرقی

تبریز- رضا باشر؛ مدیریت مرکز تربیت بدنی و ورزش سپاه امامت تبریز طی آیینی از مقام آوران حوزه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه امامت تبریز در مسابقات رزمی آذربایجان شرقی تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۱۳۵۴۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهدی سامانی و عطا لطفی از بسیجیان و رزمی کاران پایگاه شهید خدایی حوزه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه امامت تبریز به ترتیب در مسابقات استانی توانستند عنوان های دوم و سوم را کسب کنند.

مهدی سامانی در مسابقات کشوری گروه مبارزان به میزبانی تبریز مقام سوم و در مسابقات استانی گروه نینجا رنجر به میزبانی اهر مقام دوم در رشته کیک بوکسینگ را به دست آورد.

رزمی کاران حوزه حضرت ابوالفضل (ع) در مسابقات کشوری در بین حدود ۲۵۰ رزمی کار و در مسابقات استانی حدود ۱۵۰ رزمی کار به رقابت پرداختند.

این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان،بزرگسالان برگزار شد که هیئت انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی میزبانی مسابقات کشوری و استانی رو برعهده داشت.
مسابقات سبک گروه مبارزان در سطح کشور و مسابقات سبک گروه نینجا رنجر در سطح استان برگزار شد.

همچنین از حسن وحیدی؛ مربی و دبیر سبک اسپورت کیک بوکسینگ آذربایجان شرقی که فرمانده پایگاه شهید خدایی این حوزه برای تربیت رزمی کاران قهرمان و سراجی مسئول تربیت بدنی حوزه حضرت ابوالفضل(ع) و سالن فرهنگی ورزشی شهید فخیمی قدردانی و تجلیل شد.

ارسال نظرات