معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا درگفتگو با بسیج:

نمایشواره«اردیبهشت مقاومت» دشمنان را عصبانی کرد

ساری_ معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا گفت:دشمنان به زعم خود تحلیل‌هایی کردند که نشان می‌دهد این کار هنری بسیار خوب انجام شد و دشمن را عصبانی کرد.
کد خبر: ۹۵۱۳۴۸۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

 

نمایشواره اردیبهشت مقاومت دشمنان را عصبانی کرد

خبرگزاری بسیج؛سرهنگ  عسگر مجیدی پیش از ظهر امروز در حاشیه آئین تجلیل و قدردانی از دست‌اندرکاران و بازیگران نمایشواره «اردیبهشت مقاومت» که با حضور خانواده معزز شهید مدافع امنیت «روح الله عجمیان» در ستاد سپاه کربلا برگزار شد، درگفتگو با خبرنگار بسیج در ساری با اشاره به اینکه استان مازندران برای دومین اجلاسیه شهدای مازندران آماده می‌شود، گفت: «اردیبهشت مقاومت» یکی از اولین برنامه‌هایی اجرایی اجلاسیه بود که به شکل نمایشواره‌ای و هنری اجرا شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا افزود: محتوای برنامه مبتلابه مباحث کشور و مخاطب‌پسند طراحی شده است.

به گفته سرهنگ مجیدی سناریویی تنظیم شده از اتفاقات سوریه، حضور مدافعان حرم در سوریه که با هدایت شهید سلیمانی منجر به شکست داعش شدند و هچنین دسیسه دشمن مبنی بر سوریه‌سازی برای ایران در این نمایش به اجرا درآمد.

سرهنگ مجیدی در ادامه با بیان اینکه همچنین این برنامه فداکاری‌های شهدای امنیت در اغتشاشات سال گذشته و به‌ویژه نحوه شهادت شهید «روح الله عجمیان» را به تصویر کشیده است، تصریح کرد: دشمن برای اینکه ایران را هم مثل سوریه به جنگ داخلی بکشاند و مردم را در مقابل حاکمیت قرار بدهد، دست به آشوب زد که منجر به شهادت بسیاری از افراد و از جمله شهید عجمیان شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا  با بیان اینکه این نمایشواره اثر خیلی خوبی در داخل کشور داشت و در شبکه‌های معاند نیز پخش شد ، افزود:دشمنان به زعم خود تحلیل‌هایی کردند که نشان می‌دهد این کار هنری بسیار خوب انجام شد و دشمن را عصبانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار