در گفتگو با بسیج مطرح شد:

بیان مجاهدتِ بسیج در عرصۀ سازندگی و محرومیت زدایی، مصداق بارز «جهاد تبیین» است

فرمانده ناحیه سپاه طرقبه شاندیز گفت:بسیج، مولود انقلاب است و تا پایان برای انقلاب و مردم می ماند. بیان و اطلاع رسانی صحیح، به موقعِ فعالیت ها و خدمات بی وقفه و جهادی مجاهدان عرصۀ سازندگی و محرومیت زدایی به جامعه، از مصادیق بارز «جهاد تبیین» است.
کد خبر: ۹۵۱۳۳۸۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۱


به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ سرهنگ دوم پاسدار روح الله پسندیده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، تشریح، اطلاع رسانی و بیان صحیح مجموعه فعالیت ها و اقدامات بسیجیان و مجاهدان عرصۀ بسیج سازندگی به مردم را مصداق بارز «جهاد تبیین» برشمرد و اظهارکرد: بسیج، مولود انقلاب است و تا پایان برای انقلاب و مردم خواهد ماند. اگر فعالیت ها و خدمات بسیج و بسیجیان برای آحاد جامعه تبیین شود دل های مردم بیش از پیش به این نهاد انقلابی و مردمی معطوف خواهد شد و شبهات بسیاری در مورد نظام اسلامی با تبیین همین خدمات، برطرف خواهدشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاندیز، برگزاری ۸۰ مورد اردوی جهادی، ۷۸ جهیزیه، اهدای ۹۶  سیسمونی نوزاد، ۳۸ مورد کلاس های آموزش شغلی، ۵ جلسه هیئت های اندیشه ورز و سلسله جلسات با فرماندهان و مسئولان سازندگی پایگاه ها را بخشی از اقدامات بسیج سازندگی این ناحیه در سال گذشته برشمرد.

وی با تشریح مجموعه فعالیت گروه های جهادی، بیان کرد: ۲۲ مورد تعمیر و بازسازی منازل نیازمندان، توزیع ۶ هزار بسته معیشتی، هزار و ۵۱۳ بسته لوازم التحریر، ۱۱هزار و ۴۱۰ قلم توزیع پوشاک، ۱۷ هزار و ۲۰۰ پرس تهیه و توزیع غذای گرم از جمله فعالیت های گروه های جهادی ناحیه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طرقبه شاندیز با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی برای بلایای طبیعی تا کمک به احیاء مشاغل راکد و تعمیر و بازسازی مساجد و مدارس، ادامه داد: مبلغ ۵۰ میلیون تومان کمک های مردمی برای بلایای طبیعی، ۲۲ مورد کمک به احیاء مشاغل راکد، ۱۱۴ مورد کمک به تامین دارو نیازمندان معادل ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ۱۰۴ مورد کمک در تامین لوازم منزل، ۵۲ مورد کمک هزینه اجاره منزل معادل ۱۳ میلیون تومان و ۷ مورد کمک در برگزاری مراسم ازدواج، ۹ مورد تعمیر و بازسازی مدارس و ۵ مورد مساجد بخش دیگری از اقدامات بسیج است.

پسندیده با اشاره به پرداخت وام از طریق صندوق های قرض الحسنه بسیج اضافه کرد:۳۴۳ مورد وام و همچنین کمک بلاعوض (پرداخت قبوض و...) ۱۵۸ مورد معادل ۱۰ میلیون تومان نیز در سال گذشته پرداخت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار