فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیّر:

یادواره شهدا، زمینه آشنایی نسل جوان با افکار و اهداف شهدا را فراهم می سازد

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیّر گفت: یادواره شهدا نقش موثری در بصیرت افزایی جامعه دارد و زمینه آشنایی نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آن ها را فراهم می سازد.
کد خبر: ۹۵۱۲۶۹۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

یادواره شهدا، نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آن ها را فراهم می کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیّر دوشنبه شب در یادواره سردار شهید یوسف بردستانی و شهدای بخش بردخون و گرامیداشت سالگرد شهید رستم علی بابایی و شهید گمنام در بردخون گفت: یادواره شهدا کلاس درسی است برای همه مردم و امروز ما به عنوان دانش آموز و دانشجو در این مراسم حضور داریم و شهدا معلم ما هستند.

 

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا نقش موثری در روشنگری بصیرت افزایی و دشمن شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آن ها را فراهم می کند.

 

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیّر ادامه داد: انتقال مفاهیم هم چون خود گذشتگی ایثار و شهادت و... اینها همه پیامی است که باعث تعالی و رشد فکری و جسمی می شود.

 

سرهنگ حسینی نیا تشییع شهدای گمنام بردخون در سال ۱۳۹۴ را یک حماسه تاریخی دانست که مردم بردخون رقم زدند و گفت: همچنین در آبان ماه سال ۱۴۰۰ که شهید والامقام رستم علی بابایی خودش را به مردم بردخون نمایان کرد نشانه آن است که مردم ولایت مدار شهرستان دیّر به ویژه بردخون ارادت خالصانه ای نسبت به شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت دارند و حضور گسترده مردم در مراسم امشب واقیعت این امر را ثابت می کند.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار