خبرهای داغ:
گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام):

اردوی خانوادگی فرهنگی، سیاحتی بسیجیان و رزمندگان گردان

به منظور ارج نهادن به زحمات خالصانه خانواده محترم بسیجیان و رزمندگان، اردوی خانوادگی فرهنگی، سیاحتی بسیجیان و رزمندگان گردان با حضور کلیه نیروهای پایور و بسیجیان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) در محل دشت لاله‌های واژگون شهر بروجن انجام شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۰۰۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر۱۴ امام حسین (علیه السلام)، به منظور ارج نهادن به زحمات خالصانه خانواده محترم بسیجیان و رزمندگان، اردوی خانوادگی فرهنگی، سیاحتی بسیجیان و رزمندگان گردان با حضور کلیه نیروهای پایور و بسیجیان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) در محل دشت لاله‌های واژگون شهر بروجن انجام شد.

فرمانده گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) گفت: برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت، مهم‌ترین وظیفه نهادهای فرهنگی به خصوص گردانهای امام حسین (علیه السلام) است، چرا که به منظور جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به بسیج می‌توان از این فرصت‌ها‌ استفاده کرد، لذا تعدادی از خانواده های محترم بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) به اردوی یک روزه فرهنگی و سیاحتی دشت لاله‌های واژگون شهر بروجن اعزام شدند.

فرمانده گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) در ادامه بيان داشت: همزمان باسال جديد، که بهانه اش یاد خدا و خوبان خدا بود دور همی های پر از محبت و شاد کردن دل بندگان از زیبا ترین های این روز خجسته بود، که‌ به‌ حمدالله حاصل‌ شد، در این اردو برنامه‌های متنوع تربیتی در نظر گرفته شده است که در کنار آن از تفریح‌ها و سرگرمی‌های مناسب نیز برای آرامش روحی جوانان و نوجوانان استفاده شده است.

وی افزود: مطابق سنوات گذشته و به منظور ارج نهادن به زحمات خالصانه خانواده محترم بسیجیان و رزمندگان این گردان اردوی یک روزه فرهنگی و سیاحتی و بازدید از دشت لاله‌های واژگون شهر بروجن برنامه ریزی و اجرا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها