خبرهای داغ:

برگزاری دوره توانمندسازی ارکان صالحین‌ در خرمشهر

با حضور فرماندهان حوزه ی فاطمه الزهرا «س» و ریحانه النبی «ص» حوزه یک و دو خواهران ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر دوره توانمند سازی برگزار گردید
کد خبر: ۹۵۱۱۸۶۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ دوره یک روزه توانمندسازی ارکان حوزه های مقاومت بسیج خواهران با حضور استادیار محترم سرکار خانم امیدی و با نظارت سرمربی سرکار خانم ظهیری اجراء شد .

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: در این دوره ابتدا سرکار خانم پیل افکند فرمانده حوزه بسیج فاطمه الزهرا سلام الله علیها برنامه های پیشنهادی مهمی را برای سرگروه ها و مربیان جهت بالا بردن سطح کیفی حلقاتِ پایگاه ها و مساجد ارائه دادند و نیز جهت ورود به مدارس جهت انجام کارهای تربیتی و آموزشی برای پر کردن اوغات فراغت دانش آموزان،آنها را تشویق به این کار نمودند.

 

 

در ادامه سرکار خانم امیدی استادیار محترم،خداخواهی فطری در کودکان از نظر تربیتی و روان شناسی را برای سرگروه ها و مربیان بیان کردند. 

 

موسوی صالحی افزود در بخشی از دوره به به پرسش و پاسخ شرکت کنندگان اختصاص داده شده بود تا شرکت کنندگان سوالات و ابهامات خود را از استاد جلسه و فرماندهان حوزه های خود داشته باشند و پاسخ آن را دریافت نمایند که به سوالات یکایک شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

 

در پایان نیز یادبودی به مربیان و سرگروه ها تقدیم شد.

برگزاری دوره توانمندسازی ارکان صالحین‌ در خرمشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها