فرمانده سپاه ساری درگفتگو با بسیج:

ارائه خدمات بیشتر به مردم در گرو همراهی دستگاه‌ها با گروه‌های جهادی بسیج است

ساری-فرمانده سپاه ساری تاکید کرد:اگر دستگاه‌ها در کنار گروه‌های جهادی بسیج که مورد اعتماد مردم هستند، قرار بگیرند، خدمات بیشتری به مردم ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۱۶۷۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹

ارائه خدمات بیشتر به مردم در گرو همراهی دستگاه‌ها با گروه‌های جهادی بسیج است

خبرگزاری بسیج، سرهنگ شریفی امروز در حاشیه  مراسم نهضت کمک‌های مومنانه سپاه این شهرستان در دهه بزرگداشت بسیج سازندگی و رزمایش جهادگران فاطمی ۳، درگفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، از کمک های مومنانه به ارزش ۷ میلیارد تومان به نیازمندان خبر داد و گفت: ۷ هزار بسته معیشتی به این اعتبار، امسال در سه مرحله بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه ساری به اهدای یک هزار کارت هدیه به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان هم در دو ماه اول سال اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ گروه جهادی هم در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در حوزه‌های مختلف به مناطق محروم اعزام شدند.

سرهنگ شریفی در ادامه به تشکیل کمیته پشتیبانی از گروه‌های جهادی در فرمانداری ساری هم اشاره و اضافه کرد: دستگاه‌ها با گروه‌های جهادی همراه هستنداما می‌طلبد نقش موثر تری در حمایت از گروه‌های جهادی تخصصی و فنی داشته باشند.

فرمانده سپاه ساری تاکید کرد:اگر دستگاه‌ها  در کنار گروه‌های جهادی بسیج که مورد اعتماد مردم هستند، قرار بگیرند، خدمات بیشتری به مردم ارائه میشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار