خبرهای داغ:
به مناسبت هفته هلال احمر:

دیدار فرمانده فراجا استان و فرمانده سپاه گرگان با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان

به مناسبت هفته هلال احمر، فرمانده و مسئول عقیدتی سیاسی فراجا به همراه فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۱۱۴۳۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹

دیدار فرمانده فراجا استان و فرمانده سپاه گرگان با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ به مناسبت هفته هلال احمر سردار دادگر و حجت الاسلام دیلم فرمانده و مسئول عقیدتی سیاسی فراجا استان به همراه سرهنگ دیلم و حجت الاسلام قاسم پور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان با قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان دیدار و از وی تجلیل کردند.

سردار دادگر در این دیدار عنوان کرد: نیروی انتظامی، هلال احمر و سپاه و بسیج نیروهایی هستند که در موارد خاص به عنوان اولین ارگان ها برای خدمت رسانی به مردم حاضر هستند.

وی افزود: تجربه دفاع مقدس خیلی خوب به مجموعه هلال احمر انتقال پیدا کرده است و امروزه یکی از قوی ترین ساختارها در دنیا، مربوط به هلال احمر ایران است.

حجت الاسلام قاسم پور اجر خدمت رسانی به مردم را هم ردیف جهاد قلمداد کرد و اذعان داشت: استان گلستان در حوزه اتحاد و همبستگی بین سازمان ها و نهادها زبانزد است و در سال های اخیر کنار هم بودن نیروهای نظامی، انتظامی و غیر نظامی مانند جمعیت هلال احمر را به وضوح شاهد بودیم.

غریب آبادی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه سپاه و فراجا استان گفت: همکاری با مجموعه فراجا، سپاه و بسیج جزو اولیت های جمعیت هلال احمر است.

وی افزود: بیشتر ماموریت های هلال احمر را بچه های امدادگر داوطلب انجام می دهند و در سخت ترین شرایط خدمات به مردم شریف استان ارائه می شود؛ این نیروها برگزیده های خداوند است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در پایان اعلام کرد: سال گذشته بالاترین نماد صلیب سرخ جهانی را هلال احمر ایران دریافت کرد و در این بین هلال احمر گلستان جزو ۳ جمعیت برتر کشور است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار