خبرهای داغ:

برگزاری همایش تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه ای شهرستان بهبهان

همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان بهبهان به مناسبت هفته معلم با حضور مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۲۳۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان صبح دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان بهبهان به مناسبت هفته معلم با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیریت آموزش و پرورش، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، ریاست کمیته امداد شهرستان بهبهان و جمعی از فرهنگیان همایش تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه ای شهرستان در تالار معلم برگزار شد. 

 

در این همایش ضمن خیر مقدم و خوش گویی خدمت کلیه شرکت کنندگان حاضر در مراسم توسط ریاست محترم آموزش و پرورش، از زحمات فرهنگیان عزیز و نمونه تقدیر و تشکر نموده است ‌.

جناب سرهنگ هاشم زاده جانشین فرماندهی محترم ناحیه بسیج بهبهان در تشریح این خبر آورده است: معلم همانند والدین که وظیفه تربیت فرزند را بر عهده دارند که به فردی الگو در جامعه تبدیل شود دارای مقام والا میباشد. و باید ارزش و مقام قشر فرهنگیان اهمیت بخصوصی داده شود .

 

در این همایش امام جمعه محترم شهرستان ضمن اشاره به اندیشه و تفکر شهید مطهری عزیز که معلمی دانا و هدایت گری توانا برای ما و نسل های بعد ما میباشد ، ما را به استفاده از آثار این شهید عزیز جهت ادامه مسیر درست در زندگی دعوت کرده است .

و در پایان مراسم از معلمان نمونه با اهدا لوح سپاس تجلیل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار