خبرهای داغ:
استاد مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار:

بهترین علم انسان را از خودشناسی به خداشناسی هدایت کند

همدان-استاد مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار گفت: بهترین علوم، علمی است که انسان را از خودشناسی به خدا شناسی هدایت کند.
کد خبر: ۹۵۱۱۰۶۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قاسمی در مراسم گرامیداشت هفته معلم در مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری(ره) اظهار کرد: در باب علم و همنشینی با علما روایات بسیاری از ائمه هدی (ع) وارد شده و طبق فرمایش مولای متقیان امام علی (ع) «ای کسی که ایمان داری، همانا علم و ادب قیمت وجود توست».

وی با بیان اینکه هرچه انسان از علم و ادب بیشتری برخوردار باشد ارزش بالایی خواهد داشت، تصریح کرد: نشستن در کنار علما قلب را زلال و علم انسان را زیاد می‌کند و بهترین علوم، علمی است که انسان را از خودشناسی به خداشناسی هدایت کند.

استاد مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار بیان کرد: علم نور است و ملائک بال‌های خود را برای کسی که در پی آموختن علوم الهی است، می‌گسترانند بنابراین این توفیقی است از جانب خداوند رحمان و اهل بیت(ع) که باید شکر آن به جا آورده شود تا سلب توفیق از انسان نشود.

وی در پایان ابراز کرد: تحصیل علوم دینی در حوزه‌های علمیه موهبتی از جانب خدا نسبت به طلاب است و باید شکر این نعمت بزرگ را قلبا و وجودا به جا آوریم تا در ادامه مسیر سلب توفیق نشود.

بهترین علم انسان را از خودشناسی به خداشناسی هدایت کند

انتهای پیام/

ارسال نظرات