خبرهای داغ:
گردان۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) :

دورهمی خانوادگی ویژه رزمندگان و بسیجیان گردان در هفته سلامت

به مناسبت هفته سلامت برنامه دورهمی خانوادگی همراه با تفریح و سرگرمی با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) به همراه خانواده های محترمشان در طبیعت زیبای شهر بروجن برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۰۹۶۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر مقدس۱۴ حضرت امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت هفته سلامت برنامه دورهمی خانوادگی همراه با تفریح و سرگرمی با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) به همراه خانواده های محترمشان در طبیعت زیبای شهر بروجن برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) گفت: این برنامه در جهت ایجاد صمیمیت و همدلی در بین رزمندگان و بسیجیان عزیز و خانواده های گرانقدرشان در طبیعت زیبای شهر بروجن برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) در بین خانواده ها با اشاره به طبیعت زیبای خداوند گفت: طبیعت محرم اسرار گذشتگان و کتا ب خالق هستی است که باید در آن سیر نمود و به مطالعه پرداخت و عبرتهای بی شمار گرفت، خداوند در سوره هود آیه61 میفرماید: خداوند شما را از زمین آفرید و آنرا مستعمره شما قرار داد و خواسته است که با سعی و عمل معمور و آبادش کنید.

در این برنامه آقای مردیها در خصوص مسائل روز و مسئله حجاب و همچنینی دسیسه های دشمن در این زمینه در جمع بسیجیان و خانواده هایشان عناوینی را مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها