مسئول گروه جهادی یاوران سلامت بسیج کارمندان:

با اشتغالزایی و ازدواج جوانان، سلامت جامعه را پایدار کنیم

میری گفت: در بحث احداث درمانگاه‌های خیریه و میزان خدمت سلامت در جهت رشد تولید تلاش کرده تا بتوانیم این خدمت صادقانه را برای مردم انجام دهیم .
کد خبر: ۹۵۱۰۶۱۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

نادر میری، مسئول گروه جهادی یاوران سلامت بسیج کارمندان سپاه سلمان در حاشیه برگزاری رزمایش، جهادگران فاطمی ۳،در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان در راستای تداوم خدمات انجام شده گروه جهادی یاوران سلامت گفت: حدود ۳۱۳بسته معیشتی شامل اقلام؛ خرما برنج، روغن، همچنین ساعتی به نام حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی هم زمان با روزکارگر بین  کارگران نیازمند توزیع شده است.

وی مردم ولی نعمتان ما هستند و باید تا جایی که امکان دارد و مقدور است گره از مشکلات معیشتی و اقتصادی آنها باز کنیم، به همین منظور ظبخ و توزیع غذای گرم در دستور کار خود قرار دادیم بیش از 100 پرس غذای گرم طبخ و به همراه بسته های فرهنگی بین کودکان کار و معتادان متهاجر توزیع شد.

میری به وقف خیرین و کلینک قائم اشاره کرد وافزود: برپایی محفل انس با قرآن کریم در رشته های مختلف روخوانی، روانخوانی، تجوید و حفظ در سه گروه از گروه های جهادی، برای تسهیل فراگیری قرآن کریم و همچنین طرح دلنوشته برای شهیدان حاج قاسم سلیمانی وحاج قاسم میرحسینی و توزیع کمکهای مومنانه در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ انجام خواهد شد.

مسئول گروه جهادی یاوران سلامت بسیج کارمندان سپاه سلمان ویزیت رایگان دندان پزشکی، ویزیت رایگان پزشکی و همچنین خدمات تست فشارخون و دیابت و نیزتوزیع بسته های وسائل انتظار را  از دیگر خدمات ارائه شده در رزمایش فاطمی 3 برشمرد.

میری اذعان داشت: دربحث انتظار که گفته می شود لبیک یا امام زمان(عجل)، باید قدم صحیح برداریم سخن بیهوده و لغو نگوییم امانتدار باشیم علی وار حرف و عمل ما یکی باشد، دیگران را تحقیر نکنیم غیبت نکنیم عبادات واجب را به نحواحسن انجام دهیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی تاکید کرد: در کنار این شعائرمقدس، محفل و بحث جوان سازی و فرزند پروری را تبلیغ می کنیم که شامل برکاتی است.

میری با اشاره به خدمات ارزنده بسیج جامعه پزشکی در کنترل بحران کرونا خاطرنشان کرد:
اگر اکنون در زمینه مدیریت فرهنگی از نگاه انقلاب موفق باشیم انقلاب موفق شده است و اگر در این زمینه موفق نشویم شک نکنید انقلاب از لحاظ انقِلابی شکست خورده است.

این مسئول با بیان اینکه جامعه مانوس با قرآن و ایثار و شهادت توقف و عقب گرد نخواهد داشت، یادآور شد: پیشرفت افتخار آمیز علمی از برکات جهاد و شهادت است و باید جهادسلامت جهاد خدمت راادامه دهیم.

میری ادامه داد: امروز بسیج ادارات وبسیج جامعه پزشکی ناحیه ویژه زاهدان باید همراه با یکدیگر در جهت جهاد سازندگی در جهتی که امید مردم قطع نشود حرکت کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه این انقلاب برکاتی داشته است اظهار کرد: دشمن تا دندان مصلح است ما هم باید به صلاح جهاد تبیین و صلاح سواد رسانه و صلاح سلامت وامنیت که دونعمت مجهول است مجهز باشیم.


وی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی افزود: ما هرچه به مردم خدمت کنیم کم است، باید با اشتغالزایی وازدواج جوانان، سلامت جامعه را پایدار کنیم.

دکتر میری، با بیان شعار سال مهارتورم ورشد تولید اذعان داشت: در بحث احداث درمانگاه‌های خیریه و میزان خدمت سلامت در جهت رشد تولید تلاش کرده تا بتوانیم این خدمت صادقانه را برای مردم انجام دهیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار