روحانی اعزامی از مشهد مقدس در زاهدان:

شهید مطهری در آرامش مباحث دینی را تبلیغ و ترویج می کرد

حجت الاسلام ایزدخواه گفت: شهید مطهری با تئوریهای خود به رهبری و مدیریت امام خمینی انقلاب را کلید زد.
کد خبر: ۹۵۱۰۵۹۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم گرامیداشت و محوری هفته عقیدتی سیاسی با حضور حجت الاسلام ایزدخواه روحانی اعزامی از مشهد مقدس در  فاطمیه سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام ایزدخواه، با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و گرامیداشت یاد و نام استاد شهید مرتضی مطهری از این شهید به عنوان الگو و اسوه همه جوانان نام برد و گفت: شهید مطهری با اندیشه های ناب و تفکر جهادی که داشت در اذهان ماندگار شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که آرامش اولین هدیه خداوند به بشر بوده است ادامه داد: شهید مطهری در شرایط زمانی که به سر می برد زندگی آرامی داشت و در آرامش مباحث دینی را تبلیغ و ترویج می کرد .

این روحانی اعزامی از مشهد مقدس بیان کرد: ما باید معنای صحیح زندگی را درک کنیم چرا که عزمت شهدایی مانند آیت الله مطهری، شهید سلیمانی و امام خمینی(ره) بر جهان بینی آنها تاثیر داشته است.

این سخنران کشور تصریح کرد: شهید مطهری با تئوریهای خود به رهبری و مدیریت امام خمینی انقلاب را کلید زد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان با تبریت هفته ضمن بیان ارزش و جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: همه افرادی که در تمامی عرصه ها ایران قوی را می سازند، وهمه قوت ها به اعتقاد و معنویت گره خورده است.

وی بیان کرد: اگر پایه های اعتقادی رزمندگان اسلام در سپاه و بسیج مستحکم نباشد ممکن است راه خطا را بروند، ولی زمانی به مسیر شناخت، معرفت، بصیرت، دشمن شناسی و ولایتمداری میرسیمشاخصه اصلی همه ما سید علی خامنه ای است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار