آغاز به کار شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت بخش درون دانشگاهی در دانشگاه تبریز

تبریز- شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت بخش درون دانشگاهی در دانشگاه تبریز، امروز با حضور جمعی از اساتید، مدیران، مسئولان و دانشجویان در نگارخانه شهید آوینی این دانشگاه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۵۱۰۵۴۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، در جشنواره حرکت، انجمن‌های علمی دانشجویی در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی به معرفی فعالیت‌ها و محصولات خود می‌پردازند.

به گفته مجتبی صفری؛ معاون مدیر کل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزات علوم، تحقیقات و فناوری نیز امسال نفرات برتر و مقام آوران این جشنواره برای حمایت بیشتر به بنیاد نخبگان معرفی خواهند شد.

در حال حاضر 106 انجمن علمی دانشجویی در زمینه‌های مختلف علوم انسانی، معماری، کشاورزی و دامپزشکی، فنی و مهندسی و علوم پایه در دانشگاه تبریز مشغول به فعالیت هستند.

از این تعداد 25 انجمن در زمینه علوم انسانی، 43 انجمن در حوزه فنی و مهندسی، 17 انجمن در زمینه کشاورزی و دامپزشکی، پنج انجمن در ارتباط با معماری و هنری و 15 انجمن دیگر در بین رشته‌ای فعالیت می‌کنند.


 دانشگاه تبریز در شش سال اخیر در بخش بین المللی جشنواره، در بین دانشگاه‌های کل کشور موفق به کسب مقام اول و یا دوم شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار