خبرهای داغ:

بیستمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

به مناسبت شهادت آیت الله مطهری یادواره شهدا وتجلیل از جانبازان همراه با سخنرانی استاد دانشمند با حضور خانواده شهدا، جانبازان، ریاست و اساتیدو دانشجویان در محل در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۰۴۸۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، به مناسبت شهادت آیت الله مطهری و سالروز تدفین 5 شهید گمنام یادواره شهدا وتجلیل از جانبازان همراه با سخنرانی استاد دانشمند با حضور خانواده شهدا، جانبازان، ریاست و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) و دانشجویان در محل در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار گردید.

فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان گفت: با همکاری و شرکت دانشجویان و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان مراسم یادواره 5 شهید گمنام و تجلیل از جانبازان جنگ تحمیلی و مدافع امنیت در دانشگاه آزاد خوراسگان با حضور ریاست دانشگاه و حجت الاسلام دانشمند و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران برگزار گردید.

مظاهری در ادامه گفت: مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و نواخته شدن سرود ملی آغاز و با اعلام برنامه ها توسط مجری برادر مسلم نبی ادامه پیدا کرد، در ادامه این یادواره استاد دانشمند پیرامون مبحث اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بین آحاد مردم و دانشگاهیان به سخنرانی پرداخت وسپس جانباز آزاده برادر حبیبی پیرامون خاطرات دوران اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق به روایتگری پرداخت.

در پایان این یادواره با حضور دکتر آقای نجفی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، حجت الاسلام دانشمند و جمعی از مدعوین برنامه تجلیل و قدردانی از خانواده شهدای گرانقدر شهید رضا رحیمی و شهید علی شاه سنایی و جانباز مدافع امنیت محمود دهقان انجام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار