پیام سپاه کربلا به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی؛

بسیج سازندگی با مدیریت جهادی کارآمدی نظام را به جهانیان ثابت کرد

ساری_در پیام سپاه کربلا به مناسبت ۱۷ اریبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی آمده است:بسیج سازندگی با مدیریت جهادی کارآمدی نظام را به جهانیان ثابت کرد.
کد خبر: ۹۵۱۰۳۳۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سپاه کربلا به مناسبت ۱۷ اریبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله المحسنین"

۱۷ اردیبهشت ماه با صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز مبنی بر تاسیس سازمان بسیج سازندگی یکی از جلوه‌های دل انگیز الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد محرومیت‌زدایی، پرچم جریان جهادی و خدمت بی منت و مخلصانه به، ولی نعمتان انقلاب اسلامی را در مقاطع حساس و مهم کشور برافراشته نگه داشته است.


بسیج سازندگی با تفکر ناب اسلامی و روحیه جهادی توانسته است در عرصه‌های مورد نیاز نظام با زدودن غبار محرومیت از چهره مناطق محروم و کم برخوردار و همچنین در تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌های اثربخش، جریان ساز و محکم بردارد.


امروزه همگان شاهد هستند که بسیج سازندگی با میدان‌داری گروه‌های جهادی متشکل از جوانان مومن انقلابی گفتمان مدیریت جهادی را با حضوری آگاهانه، به موقع و فداکارانه در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور به منصه ظهور رساند و با بصیرت و تخصص، تعهد، ولایت‌مداری و دلدادگی به آرمان‌های ارزشمند انقلاب در بن بست شکنی و رفع موانع برای پیشرفت کشور با تبعیت از فرامین و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، در صحنه خدمات رسانی به مردم با حضوری هوشمندانه، مجاهدانه و تلاش مخلصانه؛ عملیات روانی و هجمه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان داخلی و خارجی در القای ناکارآمدی نظام اسلامی را بی اثر و عقیم و موجی از امیدآفرینی در کشور و جلوه‌های بی بدیل کارآمدی نظام را به جهانیان ثابت کرد.

سپاه کربلا مازندران، ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای جهادگر بسیج سازندگی تاکید می‌کند گسترش و ترویج فرهنگ و تفکر ناب جهادی در بین جوانان که آینده سازان ایران اسلامی هستند، موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی و رسیدن به قله‌های رفیع پیشرفت و آبادانی می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار