خبرهای داغ:
گردان۱۰۶حضرت امام حسین(علیه السلام):

اردوی زیارتی فرهنگی رزمی و پیاده روی حرم تا حرم

به مناسبت وفات عبدالعظیم حسنی برنامه اردوی زیارتی فرهنگی ،رزمی و پیاده روی حرم تا حرم با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان۱۰۶حضرت امام حسین(علیه السلام) از حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) تا مسجد جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۰۳۰۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴امام حسین (علیه السلام )، به مناسبت وفات عبدالعظیم حسنی برنامه اردوی زیارتی فرهنگی ،رزمی و پیاده روی حرم تا حرم با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان۱۰۶حضرت امام حسین(علیه السلام) از حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) تا مسجد جمکران برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۰۶حضرت امام حسین(علیه السلام) گفت: یکی از نکات جالبی که برای زیارت حضرت معصومه(سلام الله علیها) وجود دارد این است که نه فقط امام رضا(علیه السلام)، بلکه امام صادق(علیه السلام) و امام جواد(علیه السلام) نیز به بیان ثواب زیارت حضرت (سلام الله علیها) پرداخته‌اند، هر سه بزرگوار پاداش زیارت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) را بهشت دانسته‌اند و چنین فرمودند: امام رضا(علیه السلام) فرمود: مَنْ زارَها فَلَهُ الْجَنَّةُ؛ کسی که فاطمه معصومه را زیارت کند بهشت برای او خواهد بود.

امام جواد(علیه السلام) فرمود: مَنْ زارَ قَبْرَ عَمَّتی بِقُمَّ فَلَهُ الْجَنَّةُ؛ کسی که قبر عمه‌ام را در قم زیارت کند، بهشت برای او است.

امام صادق (علیه السلام) نیز فرمود: کسى که حضرت (سلام الله علیها) را زیارت کند در حالى که آگاه و متوجه شأن و منزلت او باشد به بهشت مى‌رود.

فرمانده گردان ۱۰۶ امام حسین(علیه السلام) بیان داشت: این اردو زیارتی سیاحتی در راستای برنامه های متنوعی همچون تجدید بیعت با امامین معصومین وشهدا برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این سفر، که به استعداد ۹۰ نفر انجام شد بسیجیان ورزمندگان گردان ۱۰۶حضرت امام حسین(علیه السلام) درچه به زیارت حضرت معصومه(سلام الله علیها) رفته ودر دعای کمیل شرکت کردند، و پس از آن در روزجمعه وپس از اقامه نمازجماعت  صبح بصورت پیاده روی رزمی و با لباس نظامی مسیر ۸کیلومتری حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) را تا مسجد مقدس جمکران پیمودند ودر دعای ندبه که در صحن بزرگ جمکران برگزار شد شرکت کردند.

وی در پایان بیان کرد: ما در راستای افزایش روحیه معنوی و ایجاد همدلی و صمیمیت و شور و نشاط و افزایش دید بصیرتی در بین بسیجیان عزیزمان وهمچنین ایجاد آمادگی رزمی  از این قبیل برنامه های فرهنگی را برگزار خواهیم کرد و با تمام قوا و امکاناتمان در میدان عمل حضور خواهیم یافت، در این برنامه سربازان گردان نیز بصورت تشویقی و داوطلبی و بعنوان یکی از برنامه حلقه های ناصرین شرکت نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار