خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

اجرای بالغ بر 60 برنامه همزمان با هفته بسیج سازندگی در کلیبر

تبریز- فرمانده سپاه کلیبر با تبریک سالروز تاسیس بسیج سازندگی، از اجرای بالغ بر 60 برنامه همزمان با هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۰۲۳۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹
رسول حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اعلام این خبر افزود: این برنامه ها در عرصه های فرهنگی، ورزشی، عمرانی  و پزشکی برگزار خواهد شد که می توان از مهم ترین آن ها افتتاح قرارگاه جهادی حاج قاسم، اعزام تیم پزشکی و دامپزشکی به نقاط دور دست، اجرای طرح های عام المنفعه و افتتاح خانه محروم  اشاره کرد.
 
وی17 اردیبهشت را یادآور فرمان تاریخی و دور اندیشی  رهبر انقلاب در خصوص تشکیل بسیج سازندگی دانست و افزود: فعالیت جهادگران و پیشکسوتان عرصه خدمت مثل سال های گذشته امسال با شعار جهاد امید آفرین و خدمت بی منت بوده و جهادگران با کارهای جهادی خود مشکلات جامعه را شناسایی و رفع می کنند.
حسین پور اضافه کرد: بسیج سازندگی با فداکاری، ایثارگری های جوانان گمنام در سایه بزرگان و پیشکسوتان، گفتمان انقلاب اسلامی را در محروم ترین نقاط کشور به منصه ظهور می گذارند.
 
وی در پایان از همه تلاش جهادگران و پیشکسوتان و خیرین ولایت مدار که در جهت کمک به زدودن  غبار محرومیت قدم بر می دارند قدردانی کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار