نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان مرکزی:

شهید مطهری یکی از معماران مقابله با جنگ نرم بود

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان مرکزی گفت: شهید مطهری یکی از معماران مقابله با جنگ نرم در دوران خود و همچنین امروز است و آثار ایشان نشان می دهد، ایشان یک عالم نوآور در عرصه های مختلف بودند.
کد خبر: ۹۵۱۰۰۵۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شازند؛ به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، همایش "حکمت مطهر" با حضور جمعی از بسیجیان و فرهنگیان فعال و با سخنرانی حجت الاسلام حقدادی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان مرکزی برگزار شد.

حجت الاسلام حقدادی در ابتدای سخن ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج علت اصلی متمایز کردن این مجموعه نسبت به مجموعه های نظامی دیگر را تعلیمات عقیدتی سیاسی دانست و گفت: تربیتی که تحت حاکمیت ولی فقیه انجام می شود در فرجام کار، خودش را نشان می دهد ما باید امروز ثمره ی این تربیت را برای مردم تبیین کنیم.

وی به دغدغه های شهید مطهری در حوزه سبک زندگی نیز اشاره کرد و افزود: دشمن با تغییر سبک زندگی، نوع نگرش ما را تغییر داده است؛ شهید مطهری یکی از معماران مقابله با جنگ نرم در دوران خود و همچنین امروز است و آثار ایشان نشان می دهد، ایشان یک عالم نوآور در عرصه های مختلف بودند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان مرکزی به شهادت شهید غیرت سبزواری اشاره و تصریح کرد: این شهید بزرگوار تربیت عقیدتی در فرهنگ اسلامی را به منصه ظهور گذاشت و راه را به ما نشان داد. مادر این شهید بزرگوار می گفت من اعتقادی به شهدا و خانواده شهدا نداشتم ولی امروز به همه اینها رسیدم.

حجت الاسلام حقدادی بیان کرد: روز عقیدتی سیاسی روزی است که این نظام مقدس افتخار کرده همچنین مجموعه ای را در این فضای تربیتی و عقیده مدیریت می کند. 

در پایان مراسم به رابطین و فعالان حوزه های مقاومت بسیج هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار