مسئول بسیج جامعه کشاورزي کشور در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت بسیج محلات در خودکفایی محصولات کشاورزی / برای کمک به جهش تولید طرح عظیمی با دولت در دست اجرا داریم

ساری-مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی کشور گفت:با استفاده از ظرفیت بسیج محلات و مساجد که بزرگترین سبکه مردمی کشور است در تلاش برای خودکفایی محصولات کشاورزی و تامین امنیت غذایی هستیم.
کد خبر: ۹۵۰۹۹۸۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،نشست تخصصی قرارگاه امنیت غذایی، طرح شهید هاشم ساجدی با حضور دکتر جهان سوز مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی کشور، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و جمعی از مدیران جهاد کشاورزی مازندران و نخبگان و فعالان این عرصه در مجموعه دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه کربلا برگزار شد.

استفاده از ظرفیت بسیج محلات در خودکفایی محصولات کشاورزی / اجرای طرح وسیع جهش تولید با همکاری دولت

دکتر جهان سوز در حاشیه این جسله در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری،با اشاره به  برنامه ریزی ها برای جهش تولید گفت: برای کمک به جهش تولید و  ارتقای بهره وری هوشمند در سازمان بسیج، طرح وسیع و عظیمی با دولت سیزدهم داریم.

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزي کشور افزود:  با حمایت سپاه پاسداران و سازمان بسیج و استفاده از نیروهای مردمی بسیجی و مهندسین کشاورزی و همچنین توانمندی های ویژه ای که توسط سپاه در قالب بسیج محلات و مساجد فراهم شده و بزرگترین سبکه مردمی کشور است، در تلاش برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی و تامین امنیت غذایی هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار