خبرهای داغ:
به همت سپاه قیروکارزین؛

مراسم بزرگداشت روز معلم در شهرستان قیروکارزین برگزار شد

همزمان با روز بزرگداشت معلم، مراسم ویژه جشن روز معلم در مدرسه فرهنگیان ۱۷ شهریور شهر قیر با حضوردانش آموران و اولیاء آنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۸۰۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با روز بزرگداشت معلم، مراسم ویژه جشن روز معلم در مدرسه فرهنگیان 17 شهریور شهر قیر با حضوردانش آموران و اولیاء آنان برگزار شد.

در این مراسم سرود همگانی سپاس معلم با همخوانی نزدیک به 200 نفر دانش آموز این مدرسه به اجرا در آمد و با همکاری اولیاء دانش آموزان با اهدای گل و دیگر برنامه های فرهنگی از مقام معلم تجلیل به عمل آمد.

فرمانده سپاه قیروکارزین در جمع دانش آموزان و اولیاء آنان با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مطهری و بزرگداشت روز معلم اظهار داشت: یکی از مجموعه‌های بسیار ارزشمند و کارآمدی که نقش کلیدی و سازنده در نهادینه و اجرایی کردن بیانه گام دوم انقلاب برعهده دارند، جامعه فرهنگی کشور است که در لباس مقدس معلمی مسئولیت پرورش نسل علمی و فرهنگی جامعه اسلامی را بر عهده دارند.

محمد رسول رضایی با بیان اینکه اگر می خواهیم جوانان را طبق بیانیه گام دوم و چهل سال آینده به سمت فرهنگ غنی اسلامی سوق دهیم، باید قدردان معلمان خود باشیم گفت: دانش آموزان با هدایت معلمان و مربیان خود در جهت تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی نقش اساسی دارند.

اکبر جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری در مراسم، به بیان احادیث و روایات به نقش اساسی معلم در تربیت و سعادتمندی بشریت اشاره نموده و از زحمات مدیریت آموزشگاه و دیگر همکاران ایشان تقدیر کرد.

لازم به ذکر است امام جمعه ، فرمانده سپاه ، معاونت فرمانداری، رئیس اداه آموزش پرورش، مسئول کانون بسیج فرهنگیان ،معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش و دیگر مسئولان به صورت منطقه بندی در نقاط مختلف مدارس این شهرستان حضور یافته و از مقام شامخ معلم تجلیل به عمل آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار