خبرهای داغ:

ایمن سازی رایگان بیش از ۵۰ هزار دام سبک در دومین اردوی جهادی دامپزشکی

ایمن سازی رایگان بیش از ۵۰ هزار راس دام سبک بر علیه بیماری آبله و بروسلوز در بخش سوسن شرقی شهرستان ایذه انجام شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۸۰۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه گفت : با هدف سیاست‌های اداره کل دامپزشکی استان خوزستان جهت ارائه خدمات به مناطق محروم و کم برخوردار استان دومین اردوی جهادی دامپزشکی شهرستان ایذه در بخش سوسن شرقی ایذه انجام پذیرفت.

 

ایمن سازی رایگان بیش از ۵۰ هزار دام سبک در ایذه

 

داریوش شاهپری افزود : این اردوی جهادی با حضور اکیپ‌های دامپزشکی ادارات شهرستان‌های ایذه، باغملک، هفتکل و لالی و همکاری مراکز درمانی بخش خصوصی در بخش سوسن شرقی ایذه انجام شد.

 

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه با اشاره به واکسیناسیون رایگان ۵۰ هزار راس دام سبک بر علیه بیماری‌های آبله و بروسلوز گفت: در همین زمینه خدمات بهداشتی و درمانی دامپزشکی به دام عشایر مستقر در منطقه از قبیل ویزیت و درمان رایگان، برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی، پایش و مراقبت از بیماری‌های دامی و سم پاشی دام و جایگاه دامی توسط اکیپ‌های اعزامی صورت گرفت.

 

شاهپری در ادامه گفت: در این رزمایش با هماهنگ‌های بین بخشی از ظرفیت دیگر ارگان‌های دولتی و غیردولتی، از جمله بخشداری بخش سوسن، سپاه شهرستان ایذه، دهیاری‌های روستا‌های هدف، جمعیت هلال احمر، ادارات حفاظت محیط زیست و امور عشایر شهرستان ایذه، جهت تسریع خدمت رسانی به این منطقه محروم استفاده شد.

 

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه خاطرنشان کرد: برپایی رزمایش جهادی بهداشتی و درمانی دامپزشکی توسط این اداره و با همکاری اداره کل دامپزشکی استان خوزستان در نقاط مختلف و محروم شهرستان بصورت دوره ایی صورت می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار