فرمانده سپاه ناحیه ساوه خبر داد

اعزام ۲۰۰ زائر ساوجی به مناطق راهیان نور غرب کشور

فرمانده سپاه ناحیه ساوه از اعزام ۲۰۰ زائر ساوجی به مناطق راهیان نور غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۹۵۵۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی، فرمانده سپاه ناحیه ساوه در مراسم اعزام کاروان راهیان نور در امامزاده سید اسحاق علیه السلام شهرستان ساوه گفت: فضای جغرافیایی دوران دفاع مقدس میراث گرانبها و ارزشمند ملت ایران است که به بستری برای تقویت روحیه شهادت طلبی تبدیل شده است.
وی با تاکید بر برکات این حرکت عظیم ارزشمند فرهنگی در سطح جامعه افزود: عملی کردن جهاد تبیین، تقویت بصیرت، دشمن ستیزی و مقابله با هجمه های دروغین در فضای مجازی و جنگ رسانه دشمنان از برکات برگزاری اردوی راهیان نور است.
سرهنگ مهدی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه امروز است چراکه با همین مقاومت و ایثار جوانان بود که توانستیم دشمن را در هشت سال دفاع مقدس شکست دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: در این سفر سه روزه، همزمان با سالروز عملیات بازی دراز کاروان ۲۰۰ نفری از اقشار مختلف شهرستان ساوه به مناطق راهیان نور غرب جهت شرکت در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بازی دراز به استان کرمانشاه سفر می کنند و همچنین از یادمان های شهدای عملیات مرصاد، پادگان ابوذر و موزه دفاع مقدس همدان بازدید به عمل می آورند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار