خبرهای داغ:

برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در نجف آباد

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و فرا رسیدن سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(علیه السلام) و حوزه حضرت فاطمه الزهرا(علیها السلام) یزدانشهر نشست روشنگری با سخنرانی دکتر غلامرضا بی در محل خیمه رزمندگان اسلام یزدانشهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۰۹۴۵۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و فرا رسیدن سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(علیه السلام) و حوزه حضرت فاطمه الزهرا(علیها السلام) یزدانشهر نشست روشنگری با سخنرانی دکتر غلامرضا بی در محل خیمه رزمندگان اسلام یزدانشهر برگزار گردید.
غلامرضایی بیان داشت : شهید مطهری یک چهره مبارز و اندیشه ورز بود
استاد غلامرضایی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ، تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و عنصر معنویت وایمان را دراسلام مهم عنوان کرد گفت: تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر سایر قوای مسلح دنیا دانش و بینش عقیدتی بصیرتی و معنوی آنهاست که توانست در جنگ تحمیلی بر تمام ارتش های دنیا پیروز شود.

ایشان در رابطه با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: عقیدتی به معنای ایمان و استوار ماندن برمبانی اعتقادی و دینی و سیاسی را به معنای هدایت و ترسیم راه عنوان کرد که نمونه بارز را مادر هم در خانه می تواند هادی سیاسی فرزندانش باشد همچنین ادامه داد : تک تک افراد در هدایت صحیح جامعه و اطرافیان خود روشنگری نمایند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار