استاد حوزه و دانشگاه تبریز:

تجزیه کشور هدف اصلی دشمن از اغتشاشات بود

تبریز- استاد حوزه و دانشگاه تبریز با اشاره به اهداف دشمن از شعار زن، زندگی و آزادی، اظهارداشت: انقلاب جنسیتی و تجزیه کشور، اصلی ترین اهداف دشمن در قضایای اخیر است.
کد خبر: ۹۵۰۹۴۴۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام مجتبی نظری در آیین تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی بسیج میانه با تشریح عملیات ها و حملات گسترده دشمن در فضای مجازی و حقیقی علیه اسلام و انقلاب، گفت: دشمن در قضایای اخیر با وحدتی بی سابقه، تمام ابزار، تکنولوژی و نیروهای های حقیقی و مجازی خود را برای حمله سخت افزاری و نرم افزاری به کار گرفت اما نتوانست در برابر ملت انقلابی و اعتقادی ایران به موفقیت دست یابد.

   وی بر لزوم عبرت گیری از این قضایا بر توجیه جوانان و نوجوانان نسبت به اهداف دشمن تاکید کرد و افزود: عقبه انقلاب ما، شهدا و متدینین جامعه هستند و حجاب امری عرفی و واجبی دینی است که در طول تاریخ و در تمامی ادیان، جاری بوده و خواهد بود و باید با تمام توان از این هویت دینی و ایرانی خود دفاع کرده و مانع از گرفتاری دخترانمان در دام منجلاب دشمن باشیم.

 حجت الاسلام نظری عقلانیت، عدالت، معنویت و معرفت را شاخصه های مکتب شهید مطهری عنوان کرد و اظهار داشت: حیات عقل هم فلسفه بعثت انبیا و هم فلسفه ظهور است و تلاش شهید مطهری برای احیای عقل و پیوند آن با وحی بود.

وی انتظار را حرکت معنا کرد و متذکر شد: انتظاری موثر خواهد بود که به حرکتی الهی با انگیزه ای الهی و به پشتوانه اندیشه ای الهی، انجام پذیرد و این همان چیزی بود که شهید مطهری آن را احیا کرد.

 حجت الاسلام نظری شهید مطهری را از اصلی ترین موتورهای محرکه معنویت، عدالت و عقلانیت انقلاب معرفی کرد و با تاکید بر لزوم پیوند مجامع اسلامی، هیئات حسینی و ... با روحانیت، گفت: اسلام بی روحانیت، اسلامی کذب و ابتر و بی معراج است و نسلی بی معرفت و بی قرآن، تربیت خواهد کرد که یارای مقابله با دشمن را هرگز نخواهند داشت.

  وی ضمن تجلیل از معلمان و هنرمندان انقلابی و ولایی با اشاره به اینکه یکی از عوامل اصلی تحریک جوانان برای خلق بی حرمتی ها، بی بند و باری ها، سنت شکنی ها و اسلام ستیزی ها، عده ای سلبریتی خود فروخته و جمع قلیلی از معلمان غیرمتعهد بوده اند، برخورد قاطع با این افراد را دستگاه قضایی و آموزش و پرورش، خواستار شد.

   آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با تجلیل از اساتید، مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی بسیج در حسینیه رزمندگان اسلام میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار