امام جمعه شهرستان زهک:

شهید مطهّری یک مبارز در راه خدا بود

حجت الاسلام والمسلمین پوران‌دخت گفت: شهید مطهّری یک مبارز در راه خدا، یعنی یک مجاهد فی سبیل اللّه بود.
کد خبر: ۹۵۰۹۰۷۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زهک، به مناسبت هفته‌ی عقیدتی و سیاسی حجت الاسلام والمسلمین «مجید پوران دخت» امام جمعه شهرستان زهک با سرهنگ «علی محبی» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زهک و معلمان این شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین پوران دخت اظهار داشت: شهید مطهّری یک مبارز در راه خدا، یعنی یک مجاهد فی سبیل اللّه بود منتها جهاد انواعی دارد؛ یکی از سخت ترین جهادها این است که در مقابله با هجوم افکار و فرهنگ های غلط و انحرافی و درک غلط جمعی از مردم، انسانی که حق را می شناسد، بایستد و بخواهد از حق دفاع کند و با بیان، بافکر با منطق و با سلاح زبان و قلم ذهن ها را به سمت آن چه درست است، هدایت کند. این از آن جهادهای بسیار دشوار است و شهید مطهّری این جهاد سخت را سال های متمادی انجام داد.

وی گفت: شهید مطهری رضوان اللّه علیه چشمه فیاض و جوشانی بود. اگر ما به خاطر شهادت ایشان متأسفیم در حالی که شهادت خلعت ذی قیمتی است که خدای متعال بر تن خاصان می پوشاند و آن بزرگوار با شهادت به مقامات عالی و معنوی که همه مشتاق آن هستند عروج کرد علت آن است که این چشمه می توانست برکات جدیدی را به عالم اسلام ارزانی کند. هر یک ساعت و یک روز از عمر بابرکت کسی مثل آن شهید بزرگوار، برای امت اسلام و یکایک مردم مسلمان، دارای فایده است و برای او حسنه.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار