حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده:

قشر کارگری؛ در خط مقدم اقتصاد مقاومتی است

حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمّدرسول الله(ص) تهران بزرگ بمناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: قشر کارگری؛ در خط مقدم اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۹۵۰۸۷۹۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
قشر کارگری؛ در خط مقدم اقتصاد مقاومتی است  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمّدرسول الله(ص) تهران بزرگ بمناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: ️کار در یک جامعه در حکم آن رگ حیاتی جامعه است و هر جامعه‌ای که در آن زمینه کار مفید و کاری که در جهت تامین نیازهای اساسی آحاد مردم تعریف شود و خروجی کار روان شدن حیات اجتماعی باشد، طبیعتا به هر میزانی که این اکسیر کار، حیات و سرزندگی به جامعه دامن بزند، باعث می‌شود به همان میزان شان و نقش و منزلت کارگر هم جلوه‌گری کند.

و️ی اظهار داشت: قطعا برای تحقق شعار امسال، نگاه به دست کارگران است. البته این درست است که نقشِ علم و دانش و متخصصین ما هم در این حوزه ها نقش کلیدی و اساسی است، اما آن قشری که در خط مقدم و خاکریز اصلی اقتصاد به ویژه اقتصاد مقاومتی که اقتصاد مردم پایه است، قرار دارد، قشر کارگری است.

حجت‌الاسلام علیزاده ️تصریح کرد: اگر کارگر و نیروی انسانی با انگیزه و بانشاط و با روحیه و امید باشد قطعا تخصص و تجربه‌اش را هم پیدا می‌کند و به دنبال جلب سرمایه هم می‌رود لذا معتقدیم در جامعه‌ی ما جایگاه نیروی کار، جایگاه اساسی و محوری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار