سردار حسن‌زاده:

کارگران با الهام گرفتن از مکتب حاج قاسم سلیمانی در «جنگ اقتصادی» و «تولید» ایفای نقش می‌کنند

️فرمانده سپاه حضرت محمّدرسول الله(ص) تهران بزرگ بمناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: کارگران با الهام گرفتن از مکتب حاج قاسم سلیمانی در «جنگ اقتصادی» و «تولید» ایفای نقش می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۰۸۷۹۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
کارگران با الهام گرفتن از مکتب حاج قاسم سلیمانی در «جنگ اقتصادی» و «تولید» ایفای نقش می‌کنند  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، ️فرمانده سپاه حضرت محمّدرسول الله(ص) تهران بزرگ بمناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: کارگران با الهام گرفتن از مکتب حاج قاسم سلیمانی در «جنگ اقتصادی» و «تولید» ایفای نقش می‌کنند.

️وی افزود: محور کار و تولید برای کشور بسیار مهم و اساسی است و بخش عظیمی از اقتصاد کشور بر دوش کارگردان و کارفرمایان است زیرا ️کار و کارگری دارای ارزش بالایی است و باید قدردان چنین اقشاری از جامعه باشیم که مجاهدانه برای رشد کمی و کیفی تولیدات داخلی کشور تلاش می‌کنند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

س️ردار حسن زاده ادامه داد: امروز کارگران، سربازان خط مقدم مقابله با دشمن با الهام گرفتن از مکتب حاج قاسم سلیمانی از گردنه‌های سخت عبور می‌کنند و در «جنگ اقتصادی» و «تولید» ایفای نقش می‌کنند لذا ️پاسداشت جامعه کارگری یکی از ضروریات جامعه محسوب می‌شود و با ایجاد انگیزه در میان قشر زحمتکش و دلسوز کارگران در جبهه اقتصادی به طور جدی باید وارد شویم.

️فرمانده سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: جامعه کارگری و صنعت ما در این نبرد اقتصادی مجاهدانه عمل می‌کنند و در مقابل دشمن ایستاده‌اند تا دشمن خود اعتراف کرد که در تحریم حداکثری نتیجه نگرفت؛ این پیروزی جامعه کارگری و صنعت است و بدانید که پیروزی نهایی هم با جمهوری اسلامی است.

و️ی در پایان افزود: بخش عمده‌ای از پیروزی‌های انقلاب اسلامی بر استکبار جهانی دستاورد همین جامعه صنعتگران و کارگران است و این قشر جامعه‌ای هستند که ۴۲ سال صبورانه چیزی که امروز به نام تحریم می‌شناسیم را تاب آورده‌اند و امروز عصبانیت دشمنان از این قشر بیشتر است، زیرا تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرده‌اند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار