مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان:

تلاش پرسنل اداره برق شهرستان قصرقند جهت پایداری شبکه برق مناطق خسارت دیده ناشی از بارندگی

رئیسی گفت: در حال حاضر شبکه برق این منطقه پایدار است اما با توجه به تداوم شرایط جوی برخی خاموشی‌های فشار ضعیف اعمال می‌شود که پرسنل اداره برق شهرستان قصرقند نسبت به رفع این موارد اقدام می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۰۸۲۹۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

محمد رئیسی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: به دنبال باد و باران شدید چند روز اخیر در این منطقه، سه اصله پایه برق، 12 مورد سیم پارگی و 6 مورد المنت ترانس دچار خسارت شد که پرسنل اداره برق این شهرستان به محض اطلاع در محل های خسارت دیده حاضر و نسبت به اصلاح شبکه برق این مناطق اقدام کردند.

وی افزود: در حال حاضر شبکه برق این منطقه پایدار است اما با توجه به تداوم شرایط جوی برخی خاموشی‌های فشار ضعیف اعمال می‌شود که پرسنل اداره برق شهرستان قصرقند نسبت به رفع این موارد اقدام می‌کنند.

رئیسی بیان کرد:  شهروندان گرامی می‌توانند در صورت بروز هرگونه خسارت و خاموشی شبکه، مراتب را از طریق سامانه 121 ثبت و پیگیری نمایند. ‌

 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به بارندگی شب گذشته در شهرستان زاهدان، سه اصله پایه فشار متوسط فیدر هامون این منطقه دچار خسارت شد که پرسنل امور برق ناحیه دو زاهدان به محض اطلاع در محل حاضر و نسبت به اصلاح و پایداری مجدد شبکه برق اقدام کردند.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر شبکه برق این منطقه از طریق مانور برق دار شده و تیرهای سقوط کرده نیز جهت رفع کانون خطر از محل جمع آوری شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار