خبرهای داغ:
به همت سپاه اقلید انجام شد:

تجلیل از حافظان قرآن در سالن امام رضا(علیه السلام)شهرستان اقلید

آئین تجلیل از حافظان قرآن شهرستان اقلید به همت سپاه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۸۲۲۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آئین تجلیل از حافظان قرآن به همت سپاه اقلید در سالن امام رضا(ع) با برگزاری جشن فارغ التحفیظی، و تقدیر از تعدادی از قرآن آموزان مهد قرآن کریم اقلید برگزار شد.

غلامرضا صابری مدیر مهد قرآن کریم شهرستان اقلید گفت: در این مراسم، از ۴۵ نفر از حافظان جزء سی‌ام قرآن کریم که عموماً دانش‌آموزان دوره ابتدایی بودند تقدیر شد که از اوّل مهرماه سال گذشته در کلاسهای حفظ قرآن کریم شرکت کرده بودند. 

وی افزود: در مهد قرآن کریم حدود ۲۰۰ قرآن‌آموز در حال فعالیت در رشته‌های مختلف قرآن از جمله حفظ، تجوید، روخوانی، روانخوانی و آموزش جامع قرآن کریم هستند.

مدیر مهدقرآن شهرستان اقلید با تاکید بر اینکه موسسه مهد قرآن کریم یک موسسه مردم‌نهاد بوده که به هیچ اداره و ارگانی وابسته نیست، تصریح کرد: این موسسه از اواخر سال ۱۳۷۴ در شهرستان اقلید افتتاح شد که تا کنون چندین حافظ کل، بیش از پانزده نفر حافظ بیست جزء به بالا و بیش از هزار نفر حافظ بالای یک جزء داشته‌است.

به گزارش بسیج، در این مراسم که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس حوزه علمیه، رئیس اداره آموزش و پرورش و برخی دیگر از مسئولان برگزار شد، از مربیان که از اعضای فعال قرآنی و بسیجی شهرستان هستند هم تقدیر، و در ادامه تعدادی از قرآن‌آموزان و مربیان به اجرای برنامه‌های قرآنی و مذهبی پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار