مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد:

حملات دشمن به سپاه ناشی از ترس آن است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد گفت: امروز سپاه عزتی برای ایران و انقلاب اسلامی است و اکثر حملات سایبری و رسانه‌ای منافقین و معاندین به سمت سپاه به دلیل ترس دشمن از این نهاد است.
کد خبر: ۹۵۰۷۲۰۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید سعید چاوشی با بیان‌ اینکه زمانی که انقلاب به پیروزی رسید، یکی از نهادهایی که در این انقلاب تشکیل شد نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: عده ای در محضر امام خمینی (ره) حاضر شدند و طرح تشکیل سپاه را ارائه دادند که مورد استقبال امام (ره) واقع شد و ایشان دستور تشکیل سپاه را صادر کردند.

وی ادامه داد: برای تشکیلات سپاه اساسنامه و قانونی نوشته شد و در اصل ۱۵۰ قانون اساسی، حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی به عنوان وظیفه سپاه پاسداران تعیین شد.

حجت الاسلام چاوشی با اشاره با خاطرات رهبر انقلاب پیرامون طراحی آرم سپاه، بیان کرد: در زمینه طراحی آرم سپاه، رهبر انقلاب تعریف کردند که ایشان جزو کسانی بودند که در کنار طراحان بسیار به طراحی این آرم پرداختند و تأکید داشتند که باید این آرم با اهداف سپاه و انقلاب اسلامی تناسب داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد اضافه کرد: سپاه باید هرجا که می‌بیند ظلمی به مظلومی می‌رسد به فریاد آن مظلومین عالم برسد؛ حال می‌خواهد این مظلوم در سوریه، بوسنی هرزگوین، یمن، عراق، افغانستان، پاکستان و یا سودان باشد چرا که سپاه هرجای این عالم که احساس کند انقلاب باید به کمک مردم بشتابد، باید آن‌جا حاضر باشد زیرا کار سپاه یک کار جهان شمولی است.

وی با اشاره به آیه شریفه «واعدوا لهم ما استطعتم من قوة» گفت: معنای این آیه این است که سپاه باید به لحاظ تجهیزات و نیروی نظامی دارای آمادگی کامل برای دفاع از انقلاب اسلامی باشد و شاخه زیتون روی آرم نشانه صلح طلبی و مردمی بودن سپاه است چرا که سپاه باید برای مردم کار کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد افزود: امروز سپاه در عرصه‌های گوناگون مانند سازندگی، یاری به سیل و زلزله زدگان، یاری به نیازمندان، توزیع بسته های معیشتی و آزادی زندانیان به یاری مردم شتافته چرا که سپاه یار مردم است.

حجت الاسلام چاوشی اظهار کرد: سپاه با ایثار خودش برای مردم خانه می‌سازد اما فکر خانه برای خودش نیست و برای دنیای مردم تلاش می‌کند اما برای دنیای خودش همّ و غمی ندارد و امروز سپاه عزتی برای انقلاب، مردم ایران اسلامی و مسلمانان سراسر جهان شده است.

وی ادامه داد: این سپاه است که در هوا، زمین و خلیج فارس، ناوها و پرنده های آمریکایی، انگلیسی، فرانسه‌ای و امثال آن‌هایی که در فضا و دریای ما غوطه ور بودند را به لرزه درآورده است

ارسال نظرات
آخرین اخبار