خبرهای داغ:
مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران:

ایران در طول هشت سال دفاع مقدس توانست ابهت دو ابرقدرت غرب و شرق را بشکند

همدان-مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس ایران به تنهایی توانست ابهت دو ابرقدرت غرب و شرق را بشکند.
کد خبر: ۹۵۰۶۳۸۲
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در آستانه عید سعید فطر، جمعی از دانش آموزان دبستان پسرانه هدایت همدان با حضور در استانداری همدان با محمد حسین توکلی، جانباز 70 درصد و مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران دیدار کردند.

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات فرهنگیان اظهار کرد: از حضور این دانش‌آموزان عزیز که برای اولین بار است که در استانداری همدان، دانش آموزان با مشاور استاندار دیدار می‌کنند ، تقدیر و تشکر می‌کنم.

محمد حسین توکلی ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس بیشتر کشورهای جهان، برای نابودی ایران عزیز امکانات خود را در اختیار رژیم بعثی عراق قرار داده بودند در صورتی که ایران با شرایط بعد از انقلاب ، به تنهایی و به خوبی توانست ابهت دو ابرقدرت غرب و شرق را بشکند.

معاون اجرایی دبستان پسرانه هدایت همدان در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، به بیان اهداف برگزاری این دیدار پرداخت و گفت: جانبازان سرافراز و حماسه آفرین جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار و مباهات کشور هستند.

پیام زمانی افزود: بیان خاطرات یادگاران هشت سال دفاع مقدس برای نسل نوجوانان و جوانان باعث می‌شود آنها با رشادت‌های این عزیزان بیشتر آشنا شده و قدر دو نعمت گرانبهای سلامتی و امنیت را بدانند .

در پایان این دیدار هدیه‌ای به رسم یادبود به پاس قدردانی از زحمات و حمایت‌های مشاور استاندار در امور ایثارگران، تقدیم محمد حسین توکلی شد و از ابوالفضل هزاره، فرزند شهید والامقام مدافع حرم مهدی هزاره و آقایان محمد فرزان غروی اصفهانی و سید پویان حسینی به نمایندگی از دانش آموزان برتر علمی و تحصیلی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار