امیر اسدی:

خط قرمز ارتش ولایت، امنیت و اسایش مردم است/ ارتش اجازه هیچ گونه تجاوزی به خاک وطن را نمی‌دهد

همدان-فرمانده منطقه پدافندهوایی شهدای سوباشی غرب کشور بابیان اینکه خط قرمز ارتش ولایت و امنیت و آسایش مردم است،گفت: امروز ارتش افتخار می‌کند در تمام صحنه‌ها سینه سپر کرده وتنها به امنیت وآرامش مردم فکر می‌کند.
کد خبر: ۹۵۰۵۷۹۳
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
خط قرمز ارتش ولایت، امنیت و اسایش مردم است/ ارتش اجازه هیچ گونه تجاوزی به خاک وطن را نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان امیر سرتیپ دوم علی اسدی امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای با بیان اینکه ارتش جمهوری سلامی ایران در سال ۵۸ با فرمان داهیانه امام راحل تشکیل شد، اظهار کرد: به فرمان امام راحل ۲۹ فروردین به نام مقدس ارتش نامگذاری شد و در این روز ارتش با ساز و برگ خویش رژه و اقتدار خود رابه نمایش گذاشت و مردم حمایت خالصانه‌ای از آن داشتند.

وی با بیان اینکه ارتش طی دو سال در مرز‌های ایران اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی و توطئه‌های تجزیه طلب ایستادگی کرد، گفت: ارتش در این راه شهدای گرانقدی تقدیم نظام و انقلاب کرد و بسیار خوش درخشید.

فرمانده  منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور عنوان کرد: امام راحل ارتش را به خوبی شناخته بود و می‌دانست در بدنه ارتش مردان سلحشور و افرادی هستند که حافظان قرآن، در صحنه نبرد ودر عرصه‌های سخت تنها به حفاظت و صیانت  و دفاع از ایران اسلامی فکر می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات مهم ارتش در دفاع از کیان و نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۳ سال عمر با برکت انقلاب، بیان کرد: ارتش مقتدر در طول هشت سال جنگ تحمیلی در کنار دیگر نیرو‌ها و رزمندگان برای حفاظت از ایران اسلامی به خوبی نقش آفرینی و ایستادگی و مقاومت کردند که در این مسیر پر افتخار ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب شد.

امیر اسدی با بیان اینکه ارتش بعد از دفاع مقدس در دوران سازندگی بازسازی و آماده برای حفاظت و حراست از کشور بود، تصریح کرد: ارتش با استفاده از امکانات داخلی و ابتکار و خلاقیت جوانان بومی و استفاده از دانشگاهیان تجهیزات خود را  به روز کرد که نتیجه آن ایجاد شهرک‌های موشکی، شهرک‌های پهبادی و زیر زمینی پایگاه هوایی و پدافندی را امروز شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امروز ارتش با اقتدار و قوت زیر پرچم ولایت در سرتاسر مرز استقرار یافته و تهدیدات را رصد می‌کند و محکم و استوار پاسخگوی تهدیدات است، اضافه کرد: ارتش هم خود و هم دشمن را به خوبی می‌شناسد و بصیرت کافی را دارد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور با اشاره به اینکه امروز ارتش  معنویت محور و اقتدارگرایی را تقدیم می‌کند، گفت: ارتش جمهوری اسلامی زیر پرچم ولایت امانتدار این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه خط قرمز ارتش ولایت و امنیت و آسایش مردم است، تصریح کرد: امروز ارتش افتخار می‌کند در تمامی صحنه‌ها همچون بلایای طبیعی، سیل و زلزله و هرگونه آفتی که به مردم برسد سینه سپر کرده  است و تنها به امنیت و آرامش مردم فکر می‌کند.

امیر اسدی با بیان اینکه ارتش دشمن را فراتر از مرز‌ها رصد می‌کند و اجازه هیچ گونه تجاوزی به خاک وطن را نمی‌دهد، گفت: محال است یک ارتشی زنده باشد و اجازه دهد قدوم نامبارک دشمن به خاک میهن بخورد.

وی با تاکید بر اینکه ارتش در سایه وحدت و انسجام و همدلی همراه با نیرو‌های مسلح زیر پرچم ولایت تابع ولایت خواهد بود و منویات رهبری را اجرا خواهد کرد، تصریح کرد: ارتش سازنده و مبتکر است  و امروز ارتش در قطعه سازی و ساخت کار‌های بزرگ و شگفت انگیز مایه خرسندی و احساس عزت و افتخار مردم است.

جانشین ارشد نظامی آجا در استان همدان به اهمیت حفظ حجاب در جامعه نیز تاکید و بیان کرد: این مهم خواسته و وصیت شهداست که امیدوارم زنان و خواهران سرزمین به آن جامه عمل بپوشانند چرا که دشمن برای این امر بسیار برنامه ریزی و توطئه کرده تا بنیان خانواده‌ها از هم بپاشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار