خبرهای داغ:
گردان ۱۰۶امام حسین(علیه السلام):

تشییع پیکر پاک جانباز شیمایی ۸سال دفاع مقدس شهید حاج صفر اسحاقیان

به مناسبت شهادت جانباز شیمایی ۸سال دفاع مقدس شهید حاج صفر اسحاقیان در ماه مبارک رمضان مراسم تشییع پیکر پاک این شهید با حضور اقشار مردم ولایت مدار، خانواده شهدا، مسئولین، مدیران، نیروهای نظامی وانتظامی، اصناف وکسبه، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۰۶امام حسین(علیه السلام) در شهر درچه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۰۶۰۵۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت شهادت جانباز شیمایی ۸سال دفاع مقدس شهید حاج صفر اسحاقیان در ماه مبارک رمضان مراسم تشییع پیکر پاک این شهید با حضور اقشار مردم ولایت مدار، خانواده شهدا، مسئولین، مدیران، نیروهای نظامی وانتظامی، اصناف وکسبه، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۰۶امام حسین(علیه السلام) در شهر درچه برگزار گردید.

فرمانده گردان۱۰۶ امام حسین(علیه السلام) گفت: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان پیکر پاک شهید حاج صفر اسحاقیان از جانبازان شیمیایی ۸ سال دفاع مقدس در شهر درچه تشیع و بعد از آن در امامزاده حمیده ورشیده خاتون درچه به خاکسپرده شد.

فرمانده گردان ۱۰۶امام حسین(علیه السلام) در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد مقام شهدا فرمودند: خاصیت کشته شدن در راه خدا این است که  انسانى جان خود را صرف میکند براى یک هدف و مقصد الهى و خداى متعال هم در پاسخ به این ایثار و گذشت بزرگ، حضور او را در ملّت او تداوم میبخشد و یاد، فکر و آرمان او زنده میماند.

شهید حاج صفر اسحاقیان از جانبازان شیمایی بودند که پس از تحمل حدود ۴۰ سال درد و رنج ناشی از جراحات شیمیایی در روزهای آخر ایام ماه مبارک رمضان به دیدار دوستان شهیدش پیوست.

این فرمانده گردان در پایایان از حضور گرم همه بسیجیانی که در این برنامه شرکت کرده بودند تقدیر وتشکر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار