دیدار و سرکشی فرمانده سپاه مهرستان ازمردمان عشایر نشین بلوچ در نقطه صفر مرزی

عشایران ذخایر انقلاب هستند و توفیقی حاصل شد با مردمان صبور "گِتان دَن" و "دو دَر" دهستان بخش مرزی آشار دیداری داشته باشیم.
کد خبر: ۹۵۰۶۰۲۶
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگاربسیج ازمهرستان، سیدعلیرضا میری بنجار، فرمانده سپاه مهرستان به دیدار عشایر نشینان "گِتان دَن" و "دو دَر" دهستان ایرافشان بخش مرزی آشار شهرستان مهرستان سیستان وبلوچستان رفتند و از وضعیت مردمان صبور و ذخایران انقلاب بازدید کردند.

سیدعلیرضا میری بنجار در این خصوص گفت: عشایران ذخایر انقلاب هستند و توفیقی حاصل شد با مردمان صبور "گِتان دَن" و "دو دَر" دهستان بخش مرزی آشار دیداری داشته باشیم.

وی ادامه داد: مردمان "گِتان دَن" و "دو دَر" هرکدام به ترتیب ۱۰ و ۱۱ خانوار جمعیت که "گِتان دَن" از نعمت برق و مدرسه برخوردار ولی "دو دَر"فقط مدرسه داشت و برق نداشت،متأسفانه هردو نقطه از نعمت آب و راه محروم بودند و در خانه های کپری که از برگ داز وحشی ساخته بودند زندگی می کردند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با اداره بنیاد مسکن، قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی بسیج، اداره برق، اداره آب، اداره راه و امور عشایر بحث مسکن، برق، آب و راه این مردمان محروم را از طريق فرمانداری و ادارات مربوطه پیگیری خواهیم کرد و ان شاءالله که مسؤلین حداقل پیگیر برطرف ساختن نیازهای اولیه مردمان محروم باشند.

سیدعلیرضا میری بنجار درپایان عنوان کرد: تعدادی گوشت سفید و لوازم آشپزخانه بین مردمان "گِتان دَن" و "دو دَر" توزیع شد و از مسولین دعودت می کنیم تا به دیدار و سرکشی عشایر نشینان بروند و مشکلات آنها را از نزدیک ببينيد و پیگیری کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار