خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور:

ارتش جمهوری اسلامی ایران ویترینی از ارزش‌های اسلامی است

امیر بیدادی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به جایگاهی رسیده که به فرموده فرماندهی کل قوا، ویترینی از ارزش‌های اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۰۵۸۹۹
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

ارتش جمهوری اسلامی ایران ویترینی از ارزش‌های اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز، امیر سرتیپ «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور امروز در آئین رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا در اهواز اظهار داشت: با وجود تحریم‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

 

وی با بیان اینکه نیروی زمینی نوک پیکان دشمن است، افزود: نیروی زمینی با جانفشانی خود دِین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده است.

 

امیر بیدادی ضمن اشاره به اینکه ارتش، وفاداری و حقانیت خود را در میدان عمل و جهاد به اثبات رسانده است، ادامه داد: نامگذاری هوشمندانه و حکیمانه امام خمینی (ره) در ۲۸ فروردین سال ۱۳۵۸ نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور بیان کرد: ارتش به پشتیبانی مردم و رهبر معظم انقلاب توانسته امین و وظیفه شناس برای کشور باشد و مسیر رشد و بالندگی را برای شکوفایی در تمام ابعاد در پیش بگیرد.

 

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در حوادث غیر مترقبه در مراحل مختلف در کنار مردم و خدمتگزار آن‌ها است، خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع درمقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

 

امیر بیدادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران و همه بزرگمردانی که به نوعی در مسیر افتخار این کشور تلاش کردند، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به جایگاهی رسیده که به فرموده فرماندهی کل قوا، ویترینی از ارزش‌های اسلامی است.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور با بیان اینکه امروز می‌توانیم در سایه وحدت، همدلی و در سایه ولی امر مسلمین با هشیاری از مشکلات عبور کنیم، گفت: امروز اعلام می‌کنیم ما سربازان ولایت هستیم و تا پای جان از این انقلاب و دستاور‌های آن به عنوان یک بازوی محکم در کنار سایر نیرو‌های مسلح دفاع خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها