خبرهای داغ:

جشن عبادت و بندگی گل دختران صیدون +عکس

جشن تکلیف 120 دانش آموز دختر صیدونی از سه دبستان به عنوان جشن فرشته‌ها در مدارس با حضور مسئولان و دستگاه های فرهنگی و دانش آموزان برگزار شد
کد خبر: ۹۵۰۵۸۳۵
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک،نعمت اکبری نیا مسیول بسیج دانش آموزی شهرستان صیدون از برگزاری جشن تلکیف دینی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی مدارس حضرت زینب( س) روستای واجل،مدرسه کوثر وعصمت صیدون توسط بسیج دانش آموزی با همکاری مدیر و معاون پرورشی مدارس خبر داد.

  مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان صیدون گفت: باتوجه به اینکه دشمن تلاش میکند که نوجوان وجوانان کشور بویژه دختران ایران اسلامی را از دین و مسائل اسلامی دور کند این برنامه درجهت تربیت وپرورش دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی و آشنایی به واجبات دینی و همچنین حجاب اسلامی برگزار گردید

 

حجت الاسلام ابراهیمی در بین دانش آموزان روستای واجل گفت:جشن تکلیف، تولدی نو و سرآغازی برای حرکت در مسیرتعالی و معنویت بوده که دانش آموزان با ورود به این سن، بهار زندگی را با فرضیه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند می دهند.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت نماز و با توصیه به رعایت حجاب و عفاف توسط دختران تصریح کرد: خواندن نماز به موقع به انسان انرژی و نورانیت می‌دهد و این فریضه الهی به عنوان یک هدیه ارزشمند از سوی خدا بوده که باید نسبت به برپایی آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید مسائل دینی به دانش آموزان آموزش داده شود، تصریح کرد: تقویت باورهای دینی و اعتقادی نوجوانان و جوانان به ویژه از سنین پایین‌ یکی از عوامل مهم در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در حوزه تهاجم فرهنگی و نیز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

 

ابراهیمی سپس با بیان اینکه مدرسه و خانه نقش اساسی در تربیت اسلامی و دینی دانش‌آموزان دارند، گفت: باید اولیای مدرسه و خانواده‌ها را برای تربیت دانش‌آموزان مومن و متعهد با هم همراه کنیم. 

در این جشن تکلیف هدایای همچون چادر ،بسته فرهنگی و مقنعه به دانش آموزان از طرف بسیج دانش آموزی هدیه داده شد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار