خبرهای داغ:
فرماندار ویژه میانه:

امروز بزرگترین عبادت و خیرخواهی، جهاد تبیین است

تبریز- معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه با اشاره به تلاش های دشمن برای کوچک نشان دادن توان و پیشرفت ها و بزرگ نمایی ضعف ها در چشم افراد جامعه، بر لزوم بصیرت افزایی تاکید کرد و گفت: امروز بزرگترین عبادت و خیرخواهی، جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۵۰۵۶۳۹
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسعود سعادتی در جمع کارکنان سپاه میانه تلقین فلاکت و بدبختی به مردم در خصوص وضعیت اقتصادی، اجتماعی و کوچک نمایی پیشرفت ها  را نهایت اهداف جنگ رسانه ای تمام عیار غرب برای سیاه نمایی و کتمان حقایق و در نقطه مقابل، توانمند نشان دادن غرب، عنوان و بیان کرد: متاسفانه بسیاری از این اقدامات یاس آفرین توسط رسانه های پارسی زبان وابسته به غرب اتفاق می افتد.

   وی با تشریح بخش هایی از توانمندی های بی نظیر کشور، توانایی بالای نظامی و علمی کشور در سطح جهان را متذکر شد و تصریح کرد: امروز هم از نظر تعداد، تخصص و توانمندی حرفه ای نیروها، و هم از نظر ادوات در سطح بالایی از توانمندی قرار داریم، در بحث قدرت موشکی موجب نگرانی شدید غرب و استکبار شده ایم، از منظر نوع سرمایه گذاری و تنوع و فناوری پهپادی جزو کشورهای برتر جهانیم و اینها دستاوردهای غیرقابل انکار انقلاب است.

   مسعود سعادتی افزود: یکی دیگر از مصادیق توانمندی نظامی، گروه های مقاومت یا شبه نظامیان شکل گرفته در منطقه است که به عنوان بازوهای نظامی ایران در منطقه و قدرت بازدارنده کشور، مطرح می گردند.

   فرماندار میانه با بیان اینکه آمارهای جهانی نشان دهنده شتاب بالای علمی ایران در 20 سال اخیر و قرار گرفتن در رده 20 کشور برتر جهان است، در بحث سلولهای بنیادی بعد از آمریکا در رتبه دوم قرار داریم، در بحث ماهواره صاحب فناوری هستیم و در پیشران موشکی، خودکفا می باشیم و اینها گوشه هایی از توانمندی کشور است که فناوری های آن به صورت بومی ایجاد شده و هیچگونه وابستگی به دیگران نداریم.

   سعادتی بر لزوم تقویت حوزه اقتصاد تاکید کرد و اظهار داشت: اقتصاد ما عمدتا یک اقتصاد دولتی است و این مردمی نبودن اقتصاد، کم توجهی دولتمردان به درگیر کردن مردم در مسایل اقتصادی را بزرگترین ضعف ما در حوزه اقتصاد دانست.

   وی اضافه کرد: با توجه به اینکه از نظر بزرگی اقتصاد، جزو 20 کشور جهان هستیم باید با اصلاح نحوه توزیع درآمد و شاخص توزیع، توان خرید عامه مردم را بهبود بخشیم و در کل اگر بخواهیم حاصل چند دهه تلاش های انقلاب اسلامی را ملموس سازیم بایستی در اصلاح شاخص های اقتصادی، دقت نظر داشته و کوشا باشیم.

   نشست روشنگری و بصیرت افزایی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار