خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

بحث نهضت ملی مسکن باید شفاف سازی شود/ هفته آینده قطعات گروه ساخت مشخص خواهد شد

همدان-فرماندار نهاوند گفت: در بحث نهضت ملی مسکن باید شفاف سازی شده و مردم را نسبت به شرایط آن آگاه کنید که مبالغ آورده و سرمایه مورد نیاز و وام را بداند که میانه کار انصراف ندهد و در سرعت پروژه اثر منفی بگذارد.
کد خبر: ۹۵۰۵۵۵۰
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
بحث نهضت ملی مسکن باید شفاف سازی شود/ هفته آینده قطعات گروه ساخت مشخص خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در جلسه شورای مسکن شهرستان اظهار کزد: اگر بانک‌ها پای کار پرداخت تسهیلات مسکن نمی‌آیند با بانک مرکزی در میان بگذاریم.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایطی که داریم در بحث نهضت ملی مسکن در استان پیشرو هستیم، گفت: با چه شرایطی باید طرح نهضت ملی را پیش برد؛ چرا سنگ جلوی پای مردم می‌اندازید.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: بانک‌ها شفاف بگویند چه مشکلاتی در پرداخت تسهیلات دارند تا ما پیگیری کنیم و شرمنده مردم نباشیم.

وی ادامه داد: پشت پرده پرداخت تسهیلات هرچه هست باید عنوان شده تا مردم بدانند و در جریان عدم دریافت تسهیلات باشند.

احمدوند در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: پیگیری طرح مسکن ملی به خاطر مردم است و دولت پاشنه کشیده پا به میدان گذاشته و مسئوليت ما در قبال مردم بسیار سنگین است و نسبت به رسالتی که دارد متعهد است.

وی با بیان اینکه بحث مسکن یکی از مباحث بسیار مهم دولت است که به طور جدی به آن باید ورود شود، گفت: از برخورد سلیقه‌ای در این موضوع چه از جانب بانک‌ها، چه دستگاه‌های متولی باید برخورد شود چرا که موضوع مورد تاکید رئيس جمهور است و از بانک‌ها هم خواسته شده تا پای کار باشند.

فرماندار نهاوند افزود: بحث دیگر رفع ایرادها و موانع است و نمی‌شود صرف اینکه شهرستان در این موضوع شرایط خوبی دارد دست نگه داشت و باید موانع شناسایی و رفع شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هفته آینده قطعات گروه ساخت مشخص خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات استاندار در بحث آزمایشگاه خاک، مجری و… نظام مهندسی باید موضوع را جدی گرفته و اقدام کند اگر هم مشکلی هست آسیب شناسی و رفع شود.

احمدوند با بیان اینکه ذهنیت مردم روی مسکن است، گفت: برخی از عدم استقبال‌ها ریشه در مسکن مهرهای بی سرانجام در گذشته به ویژه برزول دارد که لازم است تعیین تکلیف شود.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن فیروزان در حال انجام است و گیان هم باید با جدیت پیگیری شود و بانک مسکن هم باید نسبت به املاکش در برزول و گیان هم احساس مسئولیت و تعهد داشته باشد و تعیین تکلیف کند.

فرماندار نهاوند گفت: در بحث نهضت ملی مسکن باید شفاف سازی شده و مردم را نسبت به شرایط نهضت ملی آگاه کنید که مبالغ آورده و سرمایه مورد نیاز و وام را بداند که میانه کار انصراف ندهد و در سرعت پروژه اثر منفی بگذارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار