معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند:

با رؤسای دستگاه‌ها و بانک‌های خاطی در عدم پرداخت تسهیلات به مردم برخورد می‌شود

همدان-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: با مدیران دستگاه‌ها و بانک‌های خاطی که برای تسهیلات ازدواج، معیشت و فرزند آوری موانع ایجاد کنند برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۸۸۶
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهروز کیانی در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند اظهار کرد: ازدواج، فرزندآوری و معیشت از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری است.

وی با بیان اینکه مدیران سال ۱۴۰۲ را سال پیگیری و کار برای مردم قرار دهند، افزود: مردم از نماینده عالی در شهرستان انتظار دارند که کارشان را در شهرستان خودشان  نه شهرهای اطراف انجام دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند تصریح کرد: رؤسای دستگاه‌ها و بانک‌ها به طور جد به بحث تسهیلات معیشت، ازدواج و فرزندآوری ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه اگر مدیری نمی‌تواند از عهده ی کاری برآید، عنوان کند تا فردی دیگر را جایگزین او کنیم، افزود: مردم اولویت کار ما هستند، مردم با وجود مسائل و مشکلات در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کردند، ما در قبال این مردم مسئول هستیم و باید شبانه روز تلاش کنیم تا مشکلات مردم را برطرف کنیم و برای خدمتگزاری به مردم پاشنه کشیده آماده‌ایم.

کیانی گفت: از بانک‌هایی که به بحث تسهیلات خوب ورود می‌کنند و کار مردم را راه می‌اندازند تشکر می‌کنیم .

وی خطاب به مدیران دستگاه‌ها و بانک ها بیان داشت: با مدیران دستگاه‌ها و بانک‌های خاطی که برای تسهیلات ازدواج، معیشت و فرزند آوری موانع ایجاد کنند برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند با بیان اینکه چوب لای چرخ جوانان در بحث اخذ تسهیلات ازدواج نگذارید و در بحث ازدواج به آنها کمک کنید، گفت: گلایه از برخی بانک‌هاست، ممکن است‌ برخی از این گلایه‌ها نا بجا باشد، اما تلاش کنید تا گلایه‌ای نباشد.

*پرداخت ۱۱۴۱ وام ازدواج در سال گذشته

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند نیز در ادامه اظهار کرد: براساس سند تحول دولت، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در امور جوانان تسهیل ازدواج است، در حال حاضر افزایش سن ازدواج یکی از دغدغه‌های ما است که از کمبود اشتغال پایدار نشات می‌گیرد.

سلیمان جوانمردی با بیان اینکه ۱۱ بانک در شهرستان نهاوند وام جوانان را برعهده دارد، گفت: یک هزار و ۱۴۱ وام ازدواج در سال ۱۴۰۱ پرداخت شده که در مجموع مبلغ ۱۵۹ میلیارد و ۱۵۲ میلیون تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار