خبرهای داغ:
آیت‌الله موسوی اصفهانی:

روحانیون می‌توانند در تبیین و ارتقای جایگاه صندوق بیمه کشاورزان در روستاها تاثیرگزار باشند

همدان-رئیس حوزه علمیه استان همدان گفت: کارگزاران صندوق با روحانیون در روستاها ارتباط داشته باشند چراکه روحانیون می‌توانند در تبیین و ارتقای جایگاه صندوق تاثیرگزار باشند.
کد خبر: ۹۵۰۵۱۲۷
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان بیان کرد: کمک و خدمات رسانی به قشر ضعیف از آموزه‌های دینی در اسلام است بنابراین باید تلاش کنید تا قشر کشاورز، روستایی وعشایر از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی گفت: کارگزاران صندوق با روحانیون در روستاها ارتباط داشته باشند چراکه روحانیون می‌توانند در تبیین و ارتقای جایگاه صندوق تاثیرگزار باشند.

رئیس حوزه علمیه استان همدان ادامه داد: در زمان خشکسالی که کشاورزان روستاییان وعشایر از درآمد کمتری برخوردار هستند برای استمرار پرداخت حق بیمه شرایط را تسهیل کنید تا فردی نباشد که به علت عدم پرداخت حق بیمه نتواند ازخدمات این صندوق بهره‌مند شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان نیز در ادامه با اشاره به وضعیت بیمه‌ای استان اظهار کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به معیشت مستمری بگیران این صندوق داشته است.

حاتم شکری افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته می‌توان به افزایش سطوح درآمدی به منظور کفایت مستمری، افزایش ۴۰ درصدی حقوق مستمری بگیران، پرداخت تسهیلات بدون سود و بدون ضامن، قانونمند کردن نقل و انتقال سوابق و بیمه تکمیلی اشاره کرد که این موارد موجب افزایش رضایتمندی مستمری بگیران شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار