امام جمعه چاراویماق:

روز قدس به کابوسی برای صهیونیست ها تبدیل شده است

تبریز- امام جمعه چاراویماق، روز قدس را کابوسی برای صهیونیست‌ها دانست و گفت: روز قدس با ابتکار امام خمینی(ره) مساله فلسطین را از میز مذاکره‌های خائنانه به داخل امت اسلامی آورده و روز قدس به کابوسی برای صهیونیست ها تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۵۰۴۶۴۴
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  کریم صفری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه چاراویماق خواستار دقت نظر امت اسلامی در خصوص علت بقای ۷۰ ساله رژیم اسرائیل شد و افزود: عامل اصلی غصب بیت‌المقدس و فلسطین و علت اصلی ذلت مسلمان‌ها و نسل کشی در فلسطین، حاکمان ترسو و مطیع آمریکا در برابر اشغال سرزمین فلسطین هستند.
 
وی مشکل اصلی امروز فلسطین را سازشکاری با غاصبان و عادی سازی روابط از سوی دولت‌های اسلامی دانست و اظهار کرد: اینها از ترس آمریکا، در برابر اسرائیل تعظیم می کنند و رئیس جمهوری رژیم اسرائیل و وزرای آنها را به کشورهای خود دعوت می کنند ولی راه چاره دور کردن این سران حکومت‌ها از صهیونیست‌ها، اعتراض ملت‌ها به آنهاست.
 
حجت الاسلام صفری اضافه کرد: شاه ایران در سال های قبل از انقلاب بیشتر از شما در خدمت اسرائیل بود و بدترین رابطه را با عرب‌ها که آن زمان با اسرائیل می‌جنگیدند، داشت اما آن همه خدمت نتوانست شاه را در قدرت نگه دارد و به تعبیر خودش آمریکا او را مثل تفاله به دور انداخت چرا که وقتی ملتی بخواهد برای خود سرنوشتی بنویسد، هزاران آمریکا، اسرائیل و اروپا نمی تواند اراده آن ملت را بشکند.
 
وی در پایان خطبه‌های نمازجمعه خاطرنشان کرد : ملت‌ها با فلسطین هستند و این ملت‌ها زمانی به سیلی خروشان تبدیل خواهند شد و آن زمان به صهیونیست‌ها حتی مجال فرار به وطن اصلی خود را نخواهند
ارسال نظرات
آخرین اخبار