خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی پایگاه دریایی ثامن الحجج علیه السلام شمال نیروی دریایی سپاه:

حضور رژیم صهیونیستی را در منطقه رصد میکنیم/ راه حل آزادی قدس نابودی رژیم جعلی اسرائیل است

ناوسالار یکم پاسدار مهدی اختیاری گفت: به فرموده امام راحل روز قدس روز اسلام است و روز قدس یک روز جهانی است و انشاالله بتوانیم این رژه را در سالهای بعد در تمامی کشورهای اسلامی برگزار کنیم.
کد خبر: ۹۵۰۴۴۳۲
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

حضور رژیم صهیونیستی را در منطقه رصد میکنیم/ راه حل آزادی قدس نابودی رژیم جعلی اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ ناوسالار یکم پاسدار مهدی اختیاری جانشین فرماندهی پایگاه دریایی ثامن الحجج علیه السلام شمال نیروی دریایی سپاه در مراسم رژه سراسری بسیج دریایی به مناسبت روز جهانی قدس در سواحل دریای خزر در شهرستان گمیشان گفت: یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ناب تدبیر آن پیر فرزانه امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد.

وی افزود: امسال با توجه به حکایت هایی که در منطقه وجود دارد و شما مشاهده می کنید به ویژه در نوار ساحلی شمال کشور در حوزه استان های گیلان و گلستان ما کشور هایی داریم که آنها را دوست و برادر خود می‌دانیم ولی متأسفانه حضور رژیم جعلی را در این کشورها رصد می‌کنیم و اطلاع داریم و در کشور همسایه ای که در محیط خلیج فارس با ما همسایه هستند این حضور مشاهده می شود.

اختیاری عنوان کرد: بنا به تدبیر فرمانده کل سپاه در راستای حمایت از مردم فلسطین کشورهای حوزه مقاومت اعم از سوریه، لبنان، یمن و تعداد دیگری از کشورها با محوریت جمهوری اسلامی ایران قرار شد که در ساعت ۲ به وقت فلسطین که حدود ساعت سه و نیم به وقت جمهوری اسلامی ایران هست این رژه برگزار گردد و در کشور ما بیش از ۲۵۰۰ فروند شناور و سایر کشورهای مقاومت یک رژه دریایی تحت عنوان رژه بسیجیان دریایی در حمایت از قدس صورت بگیرد.

جانشین فرماندهی پایگاه دریایی ثامن الحجج (ع) شمال سپاه تصریح کرد: به فرموده امام راحل روز قدس روز اسلام است روزی است که اسلام را باید احیا کرد و روز قدس یک روز جهانی است و انشاالله بتوانیم این رژه را در سالهای بعد در تمامی کشورهای اسلامی برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: که در چهل و اندی سال قبل وقتی اولین تظاهرات روز قدس صورت گرفت، هیچ کس فکر نمیکرد که در سال‌های بعد آن در مقابل کاخ سفید تظاهرات روز قدس برگزار شود و در آنجا ندای مرگ بر اسرائیل سر داده شود.

اختیاری عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مسئله فلسطین مسئله اول دنیای اسلام است و هر ملتی که با رژیم صهیونیستی مبارزه کند ما پشت سر او هستیم و راه حل فلسطین را نابودی رژیم جعلی اسرائیل می‌دانیم.

این مقام مسئول اذعان داشت: سال قبل این رژه را برگزار کردیم و گفتیم که این فقط یک نمایش اقتدار است ، نشان صلح و دوستی است برای کشورهای برادر و همسایه ما امسال هم اعلام می‌کنیم که این رژه در حمایت از قدس است و اعلام به رژیم صهیونیستی است که ما شما را در رصد خودمان داریم و هر زمان که نیاز باشد ما آماده مقابله با شما هستیم.

وی در پایان افزود: من به عنوان کسی که از خطه مازندران خدمت شما هستم یک خواهش دارم که قدر بسیجیان عزیز کم توقع را بدانید این عزیزان چیزی جز این که پایشان را به دریا بگذارند نمیخواهند انشاالله لایروبی کانالی که شروع شده است سالی یکبار انجام شود تا این عزیزان هم به روزی خودشان برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار