فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

مسئله قدس اصلی‌ترین دغدغه جهان اسلام است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: امروز مسئله فلسطین به‌عنوان اصلی‌ترین دغدغه جهان اسلام پس از تبیین آن از سوی امام (ره) تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۵۰۴۳۰۹
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: پس از پیاده‌سازی سیاست استعمار باهدف ایجاد تنش مذهبی، قومیتی و سرزمینی در جهان اسلام، مولودی نامشروع بنام اسرائیل یک حمل ناهموار بر پیکره جهان اسلام بجا گذاشت.

وی افزود: امروز مسئله فلسطین به‌عنوان اصلی‌ترین دغدغه جهان اسلام پس از تبیین آن از سوی امام (ره) تبدیل شده است.

شاکرمی در ادامه گفت: یک قوم سرگردان و سرخورده برای احیای هویت خود با دسیسه انگلیس به سرزمین فلسطین کوچ داده شد تا هویتی جعلی برای آن ساخته شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خاطرنشان کرد: در سایه غفلت مردم مسلمان این کشور جعلی در حوزه جغرافیای اسلام مانند یک غده چرکین بروز کرد و علی‌رغم همه مقاومت‌های مردم فلسطین قریب چند دهه برای بقای خود که بر پایه"غصب" "ترور" و "قتل‌عام عمومی" بوده از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است.

وی در ادامه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی که بیداری در جهان اسلام ایجاد کرد، با نگاه بلند و تدبیر راهبردی امام (ره) باهدف آزادی قدس شریف و حمایت از مظلومان فلسطینی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند.

شاکرمی بیان داشت: به گواه تاریخ انقلاب و دفاع مقدس، امام (ره) چند "باید زیبا" را تأکید فرموده‌اند و در مسئله فلسطین فرمودند "اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود"و این موضوع به مدد الهی و بیداری و تلاش مسلمانان ان‌شاءالله مانند بایدهای دیگر محقق خواهد شد؛ چون این سنت و وعده الهی است. آن روز که فلسطینی‌ها برای نجات کشورشان با امیدی که امام در دل آنها کاشته بود وارد عرصه جهاد شدند سلاح آنان "مشت گره‌کرده، سنگ، تیرکمان و فلاخن بود ". امروز به لطف خداوند و با شکل‌گیری جبهه مقاومت و ساماندهی گروهی مقاومت، اسرائیل از حملات گروهی فلسطینی و از موشک‌ها و راکت‌های آنان که گنبد آهنین را به سخره گرفته‌اند می‌ترسد، امروز فلسطینی‌ها با انجام عملیات محیرالعقول در سرزمین‌های اشغالی حیثیت ارتش‌های عربی را در جنگ ۶روزه برگردانده است.

وی تصریح کرد: امروز با حمایت و راهبرد داعیانه رهبر فرزانه انقلاب در موضوع فلسطین که فرمودند "اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید" با بیداری و پای‌کار بودن مردم و جریان‌های اصیل انقلابی فلسطین و با بروز نوسانات و لرزه‌های سیاسی و اجتماعی بر پیکره این رژیم جعلی نوید "عجله رفتن غاصبان قدس" را رقم می‌زند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار