به مناسبت روز قدس؛

بیانیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج آبدانان برای حضور مردم راهپیمایی روز جهانی قدس

سپاه ناحیه مقاومت بسیج آبدانان با صدور بیانیه‌ی مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۴۲۹
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه ناحیه مقاومت بسیج آبدانان با صدور بیانیه‌ی مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن بیانه به شرح ذیل می باشد: 

بسمه تعالی

«روز قدس، روز حیات اسلام است.» حضرت امام خمینی (ره)

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، جمعه مقاومت و میراث گرانبهای خمینی کبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و امید ملت‌های مظلوم در مبارزه با غده سرطانی بشریت امروز رژیم کودک کش صهیونیستی، اسرائیل غاصب است.

روز جهانی قدس آمیزه‌ای از آموزه‌های ایثار، مبارزه، استکبار ستیزی، ابراز تنفر و انزجار از رژیم محکوم به زوال صهیونیستی است.

ابتکار هوشمندانه و حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، در راستای مقابله با به حاشیه راندن موضوع فلسطین از مسائل اصلی منطقه و جهان اسلام است؛ به ویژه در مقطع کنونی افشای اقدامات و جنایات ضد انسانی و نیات نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و بهره برداری صهیونیست‌ها از جریانات تکفیری – تروریستی به منظور بر هم زدن امنیت کشور‌های اسلامی از مسائل مهمی است که امت اسلامی باید نسبت به آن هوشیار باشند.

ایران اسلامی پرچمدار دفاع از حقوق مظلومان جهان و مبارزه با اندیشه‌های پلید، ظالمانه و ضد انسانی صهیونیست و کشور‌های مدعی حقوق بشر است. این روز‌ها دشمنی‌ها و توطئه‌های پیچیده نظام سلطه برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام شدت و شتاب بیشتری یافته و از همین رو حمایت واقعی از فلسطین تنها در سایه یکپارچگی و وحدت ملت‌های مسلمان امکان پذیر می‌باشد.

سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبدانان؛ ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس، از آحاد ملت شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان آبدانان دعوت می‌نماییم با تأسی از رهنمود‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با حضور یکپارچه و با صلابت خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، بانگ تجدید میثاق با آرمان‌های قدس شریف و حمایت و پشتیبانی همه جانبه خود را با غریو‌های استکبار ستیز از ملت مظلوم و ستمدیده ساکن در قبله اول مسلمانان جهان و اعلام انزجار از رفتار‌های ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن‌ها در منطقه را به گوش آزادی خواهان جهان برسانید.


ارسال نظرات
آخرین اخبار