روز قدس نماد اجتماع آزادی‌خواهان در برابر ستمکاران و اشغالگران غاصب صهیونیست است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با صدور پیامی روز جهانی قدس را نماد اجتماع آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان عالم در برابر ستمکاران و اشغالگران غاصب صهیونیست و اربابان‌شان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۲۲۳
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در پیام آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در خصوص روز جهانی قدس آمده است: روز جهانی قدس، روز تجلی وحدت و انسجام جهان اسلام در حمایت و پشتیبانی از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است؛ نماد اجتماع آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان عالم در برابر ستمکاران و اشغالگران غاصب صهیونیست و اربابان‌شان و به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) روز حیات اسلام است.

این پیام می‌افزاید: روز جهانی قدس ابتکار ارزشمند امام خمینی(ره) و طلیعه پیروزی ملت فلسطین و ر‌هایی از یوغ رژیم اشغالگر صهیونیستی است و ملت غیور ایران نیز با تاسی به این سنت ارزشمند، تلاش برای ر‌هایی بیت المقدس و مردم فلسطین از چنگال دشمنان بشریت را رسالت مهم خود می‌دانند.

در بخشی از این پیام ذکر شده است: اکنون به فضل الهی نسل چهارم فلسطین جریان مقاومت را ادامه دادند و به فرموده رهبر معظم انقلاب «همه چیز از معادله‌ای جدید در امروز و فردای فلسطین خبر می‌دهد»، به درستی تحولات اخیر نشان می‌دهد رژیم جعلی صهیونیستی در آستانه فروپاشی است که نوید بخش پیروزی بزرگ برای جهان اسلام خواهد بود.

در این پیام آمده است: ملت مسلمان ایران نیز در جای جای این سرزمین از غرب تا شرق بویژه مردمان متدین و روزه دار استان سیستان و بلوچستان از حرکت پرأفتخار نهضت مقاومت حمایت می‌کنند و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای سردادن شعار آزادی قدس به میدان خواهند آمد.

در بخش پیایانی این پیام ذکر شده است: اینجاب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مؤمنین روزه‌دار در ماه پر فضیلت رمضان، از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان دعوت می‌کنیم بار دیگر همگام با سایر هموطنان، با حضور گسترده و پرشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت و پشتیبانی خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کرده و نفرت و انزجار خود را نسبت به سیاست‌های خصمانه مستکبران دنیا به نمایش بگذارند.

امید واثق داریم که انسجام و همدلی ما در روز جهانی قدس امسال، میخ محکمی بر تابوت پوسیده مستکبرین بالاخص رژیم صهیونیستی و زمینه‌ساز طلوع خورشید آزادی قدس شریف باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار